Tanssii tähtien kanssa
Presidentti Tarja Halonenkin kunnioittaa läsnäolollaan. Paras tanssipari voittakoon!
Kommentit (23)
Pekka Haavisto äitinsä Anja Haaviston kanssa Antoniota kannustamassa. Onnea ja iloa koko salin väelle!
kun Baba&Mikko putosivat.
Hyvä ohjelma sinänsä ja onnea voittajalle.
Kylläpä on eroottinen ja vahva tanssi
Kun ketään kiinnostavaa ihmistä ei ole finaalissa.
Hyvä ohjelma sinänsä ja onnea voittajalle.
Vaikka jäitkin koukkuun Babaan ja Mikkoon.
Baba on kyllä jo toipunut ja keskittyy nyt kolmiotteluun. Joo kyllä ymmärrettävästi harmittaa, mutta ei kannata jäädä tuleen makaaman kuten ei ihana Babakaan.
Kun ketään kiinnostavaa ihmistä ei ole finaalissa.
hyvät tyypit ovat tippuneet kisasta vuorotellen. Se onkin tämän ohjelmaformaatin haittapuoli. Nyyh!
Hyvätapainen kaveri. Hyvä ihminen. Onneksi olemme saaneet hänet tänne Pohjolaan kaukaa lattarimaasta.
Kehuit myös Antoniota huippuoppilaaksi. Hienoa!
On tosi jännää, miten käy. Äänestäjät päättävät kumman haluavat Tähtipariksi.
Kumpi voittaa? Mä veikkaan Krisseä.
Hänen tanssissaan on tunnetta ja sydäntä mukana. Pystyn sanomaan tämän, vaikka inhoankin häntä.
Toivotin onnea voittajalle ja kiittelin ohjelmaa, vaikka en finaalia katsokaan.
Mikkoon olen ollut koukussa jo vuosia - minkäs sitä itselleen voi :)
Hyvä ohjelma sinänsä ja onnea voittajalle.Vaikka jäitkin koukkuun Babaan ja Mikkoon.
Baba on kyllä jo toipunut ja keskittyy nyt kolmiotteluun. Joo kyllä ymmärrettävästi harmittaa, mutta ei kannata jäädä tuleen makaaman kuten ei ihana Babakaan.
Tanssin pitää ilmentää tunnetta, ja sitä Krissen ja Matin tanssissa oli. Krisse oli tsempannut huikeasti tähän finaaliin, oli tänään paljon parempi kuin Antonio.
Viime vuonna tuli Viivi Pumpanen tutuksi ja tänä vuonna Krisse Salminen. Meinasitte kilpailun alkumetreillä pudota monta kertaa, mutta veitte silti voiton. Hieno suoritus! Olet loisto-opettaja, kun saat kuorittua oppilaasta Tähden. Hyvä Krisse, kun et luovuttanut. Kannatin itse Antoniota.
Kävi kuten Pekalle. Kakkoseksi tulit. Olisin toivonut molempien voittoa, vaan ei masennuta. Ero voittajaan oli pieni. 2.12.2012 tuli 2.sija. Ei paha.
Tanssin pitää ilmentää tunnetta, ja sitä Krissen ja Matin tanssissa oli. Krisse oli tsempannut huikeasti tähän finaaliin, oli tänään paljon parempi kuin Antonio.
Ainakaan äänestäjien mielestä. Sun mielestä kylläkin.
Onkohan itse tietoinen tuosta