Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 43 ja ei yhtään ryppyä vielä.

Vierailija
02.12.2012 |

En käytä silmänympärysvoiteita lainkaan. Perusvoide ja kasvojen pesu vain vedellä. Ainut?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SILTI heidän ikänsä osaa arvioida suurinpiirtein. Eli ikä on jokin toinen juttu kuin rypyt.

Vierailija
22/24 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on luultu kymmenkunta kertaa noin 15 vuotta nuoremmaksi kuin olen eli siis kolmekymppiseksi. En pukeudu erityisen nuorekkaasti, meikkaa minuuttitolkulla, ei se siitäkään ole kiinni. Kurtuton otsanahka auttaa, mutta ei se tosiaan mua muita paremmaksi tee. Näköharha vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 tunnin auttaa asiaa ja vähemmällä en tulisi toimeen. Toinen juttu on, että saunassa jumppaan kasvoja, hieron niitä. Perusvoide voittaa mitkä muut voiteet tahansa. Myös dekoltee ja kaula ihan rypyttömät. Ja juu, ei ole mun näköharhaa kuten moni täällä haluaa antaa ymmärtää vaan moni on sitä ihmetellyt minulle =), ap. Niin ja alkoholi ei ole juuri koskaan maistunut, ei silti voin hyvässä seurassa juoda ja olen muuten aika positiivinen ihminen noin yleensä, sekin auttaa.

Vierailija
24/24 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy on perimä, äitini on 67 ja näyttää 15v nuoremmalta. Toiseksikin, olen läski. Jos on lihava ryppyjä ei synny niin helposti tai ainakaan ne eivät näy.

Muuten näytän kyllä tosi rumalta, että mieluummin ottaisin ne rypytkin. Huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan