Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi minä ja mun koti näytetään AINA homssuisilta?

Vierailija
02.12.2012 |

Vaikka hankin välillä jotain uutta, niin tää yleisilme ei tunnu muuttuvan. Kamala sekasotku ja aina kun hanin jotain, niin parin viikon kulutta tajua, että hankkimani juttu onkin ihan perseestä.

Harvoin annan periksi sille ekalle reaktiolleni, että jos huomaan tykkääväni jostain, niin hankkisin sen. Yleensä mietin pari viikkoa ja vertailen ja yritän päättää valintani järjen ja hinnan perusteella. Sitten tulee ostettua jotain ihan paskaa, joka ei sovellu nykyiseen kämppään mitenkään.

Lisäksi olen huomannut, että muhun vetoaa perinteinen wt-tavara, tribaalikoukerot yms ja toisaalta tykkään tosi minimalistisesta tai maalaisromantiikasta. Voi apua... Oikein pelottaa kun haluaisin hankkia tv-tason, senkin ja olkkarin maton, että mitäköhän taas tulee ostettua. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole. Tarvitsee hyvän mielikuvituksen nähdä se kokonaisuus jota ei vielä ole olemassa. Kyllä eri tyylejä voi yhdistää muttei kaikki sovi kaiken kanssa.

Vierailija
2/5 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sitä ja pikkasen tuota..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ongelma taitaa olla enemmän siinä pihiydessä :(

Yritän aina löytää jonkun sopuratkaisun lompakon kannalta ja sen seurauksena ostan ihan kamalaa höttöä. :((

ap

Vierailija
4/5 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin vähän kalliimpaa kuin tarjoustalosta osta kolme maksa kaksi tuotteita

Vierailija
5/5 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin vähän kalliimpaa kuin tarjoustalosta osta kolme maksa kaksi tuotteita