Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä tytöt haluavat itse osta menkkasuojansa?

Vierailija
02.12.2012 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun heillä ne menkat on.

Vierailija
2/22 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan tyytyväinen kun minä ne ostan tai isänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan tyytyväinen kun minä ne ostan tai isänsä.

Vierailija
4/22 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostan ainakin tuolle 15 veelle, tai jos on isällään, hän ostaa, samalla kun käydään muutenkin ruuat ostamassa.

Vierailija
5/22 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostan ainakin tuolle 15 veelle, tai jos on isällään, hän ostaa, samalla kun käydään muutenkin ruuat ostamassa.

jos isä olisi ostanut jotain siteitä...

Vierailija
6/22 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaan siis lähinnä tuohon, joka kommentoi 12-vuotiasta lasta estoiseksi, jos on tyytyväinen, että vanhemmat ostaa tuollaiset tarpeet... HÄH? Mulla on 12-vuotias tyttö ja ei ole tullut pieneen mieleenikään, että hänen täytyisi käydä jotain siteitä itse ostamassa, kyllähän minä nyt niitä tuon kaapin täyteen niin että tytöllä on varaa valita mitä tarvitsee - aivan kuten ruoan, vessapaperin, pesuaineiden jne. jne. kanssa! Ei ainakaan meillä tarvitse lapsen itse päivittäistavaroita ostaa nyt eikä tulevaisuudessa., eikä sillä ole mitään tekemistä estoisuuden kanssa.

Vierailija
7/22 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnastuu enemmän johonkin rintsikoihin tai meikkeihin. Siteitä on monenlaisia ja kuukautisiakin. Itse ainakin tykkäsin kokeilla, mikä oli paras vaihtoehto. Meillä äiti itse käytti vielä jotain karmeita paksuja siteitä...

Vierailija
8/22 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaan siis lähinnä tuohon, joka kommentoi 12-vuotiasta lasta estoiseksi, jos on tyytyväinen, että vanhemmat ostaa tuollaiset tarpeet... HÄH? Mulla on 12-vuotias tyttö ja ei ole tullut pieneen mieleenikään, että hänen täytyisi käydä jotain siteitä itse ostamassa, kyllähän minä nyt niitä tuon kaapin täyteen niin että tytöllä on varaa valita mitä tarvitsee - aivan kuten ruoan, vessapaperin, pesuaineiden jne. jne. kanssa! Ei ainakaan meillä tarvitse lapsen itse päivittäistavaroita ostaa nyt eikä tulevaisuudessa., eikä sillä ole mitään tekemistä estoisuuden kanssa.

Taas jotain ihmeen urpoja liikenteessä. Ostaako lapset teillä myös itse ruokansa ja vessapaperinsa? Olen kuullut siitäkin, että jossain perheissä teinit maksavat vanhemmilleen vuokraa ja käyvät jossain iltatyössä tienatakseen elantonsa. Entä käyttekö itse kaupassa ostamassa erikseen jokaisen tarvikkeen, kuten kuukautissuojat? "lähdenpäs tästä kauppaan ostamaan vuokkosia!" Mahtaa olla elämä melkoista kaupassaravaamista.

Lapsiraukat.

Vierailija
9/22 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa 14-15 vuoden iässä ostavat.

Alussa on ujostelua menkoista ja ymmärrän sen. Meidän tytöillä menkat alkoivat kun olivat 10 ja 11 joten aikas nuorina.

Vierailija
10/22 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnastuu enemmän johonkin rintsikoihin tai meikkeihin. Siteitä on monenlaisia ja kuukautisiakin. Itse ainakin tykkäsin kokeilla, mikä oli paras vaihtoehto. Meillä äiti itse käytti vielä jotain karmeita paksuja siteitä...

En todellakaan kanna kotiin mitään itselle tuttuja "karmeita paksuja siteitä", vaan nuorelle sopivia, ohuita tuotteita - siivekkeillä ja ilman, eri merkkejä. Kuten sanoin, on varaa valita ja tytärtäni, en ITSEÄNI ajatellen. Ja mulla ainakaan ei ole koskaan ollut sellainen suhde siteisiin, että rinnastaisin ne rintsikoihin ja meikkeihin. Kaksi edellämainittua ovat kivoja juttuja, siteet välttämätön paha joita ilman erittäin moni olisi jos voisi.

Vierailija
11/22 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä teinitkin hoitavat kauppa-asioita.

tuossa 14-15 vuoden iässä ostavat.

Alussa on ujostelua menkoista ja ymmärrän sen. Meidän tytöillä menkat alkoivat kun olivat 10 ja 11 joten aikas nuorina.

Vierailija
12/22 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samalla kun ostaa ruuat,pesuaineet, vessapaparut ym niin tuo myös siteet minulle ja tyttärelle.

Ei kai kukaan hullu nyt erikseen lähde pelkkiä siteitä ostamaan?

Vierailija
13/22 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla alkoi kuukautiset 1980-luvulla ja kyllä itse hain siteet. Mikä nykyajan kakaroita tai vanhempia vaivaa, pyyhittekö perseetkin niiltä 15-vuotiaaksi?

Vierailija
14/22 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos isä olisi ostanut jotain siteitä...

Vierailija
15/22 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos isä ostaa menkkasiteet? Isäni osti lähes aina äidillenikin, kun hän oli se, joka meillä kaupusteli ruuat. Eli minulle osti useimmiten isäni, joskus äitini, joskus kävin koulun jälkeen bussia odotellessa ostamassa ne läheisestä kaupasta itse. Niin luonnollinen asia..

Tietysti olis ehkä nolottanu, jos vanhempani olisivat asuneet erillään, ja isän luona ollessa hän olisi ne ostanut..

Vierailija
16/22 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla alkoi kuukautiset 1980-luvulla ja kyllä itse hain siteet. Mikä nykyajan kakaroita tai vanhempia vaivaa, pyyhittekö perseetkin niiltä 15-vuotiaaksi?

Minullakin alkoi kuukautiset 80-luvulla, mutta munpas omat rahat oli varattu sellaisiin tarpeisiin kuin elokuvalippuihin, pizzalle menoon kavereiden kanssa, NKOTB uuteen levyyn, uusiin Leviksiin jne....ei tarvinnut Vuokkosia omasta pussista kustantaa. Siitä kiitos vanhemmilleni ja perseen pyyhin kiitos itse kuitenkin.

Vierailija
17/22 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuolla joku ihmetteli, että ihanko teinin pitäisi käydä pelkkä sidepaketti hakemassa kaupasta. Eikö se teini muka muuten ikinä astu kaupan ovesta sisään?

Meillä saatoin jopa minä kotona asuessani teininä sanoa, että käyn nyt kaupassa asioilla, tarviiko tuoda maitoa tms.? Ja tosiaan halusin ihan itse nähdä sen kaupan sidehyllyn ja valita sieltä mieleiseni. Teinikin osaa jopa lukea: siivillä vai ilman, yksittäispakattu, ekologinen vaihtoehto vai mikä.

Vierailija
18/22 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy meillä kaupassa ja tuo naisten siteet ja tamponit, kauppalistaan vaan merkki mitä tuodaan. Miksi ihmeessä siteet pitäisi ostaa erikseen. On minusta rinnastettavissa vessapaperiin! Onhan sitäkin eri merkkisiä ja jos haluaa tiettyä, voi pyytää sitä

Vierailija
19/22 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos isä ostaa menkkasiteet? Isäni osti lähes aina äidillenikin, kun hän oli se, joka meillä kaupusteli ruuat. Eli minulle osti useimmiten isäni, joskus äitini, joskus kävin koulun jälkeen bussia odotellessa ostamassa ne läheisestä kaupasta itse. Niin luonnollinen asia..

Tietysti olis ehkä nolottanu, jos vanhempani olisivat asuneet erillään, ja isän luona ollessa hän olisi ne ostanut..

Sieltä olisi tullut varmaan jotain pikkuhousunsuojia takaisin tai olisi hälyttänyt myyjän avustamaan, kun meidän sille ja sille pitää nyt jotain siteitä hankkia.

Vierailija
20/22 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v. alkoivat omat menkat. Aluksi käytin kaikki näytepakkaus suojat, mitä oli post tuonut, ja sit joutu kertoon äidille, et nyt tarttis lisää suojia kun menkat alko.

Äiti käytti jotain paksuja halpis-siteitä. Ostin omani joko itse, tai nakkasin ostoskärryyn pari pakettia, jos oltiin yhdessä kaupassa. Tamponit olen ostanut ihan itse, ei oikeen tuntunut mukavalta että äiti niitä olis "nähnyt" ois varmaan ollu jotain sanomista mitä en olis halunnut kuulla nuorena tyttönä ^_^