Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä iässä tytöt haluavat itse osta menkkasuojansa?

Vierailija
02.12.2012 |

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponit olen ostanut ihan itse, ei oikeen tuntunut mukavalta että äiti niitä olis "nähnyt" ois varmaan ollu jotain sanomista mitä en olis halunnut kuulla nuorena tyttönä ^_^

ostaa myös tampoonit minulle ja tytölle. Onneksi elämme 2000-lukua.

Vierailija
22/22 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaan siis lähinnä tuohon, joka kommentoi 12-vuotiasta lasta estoiseksi, jos on tyytyväinen, että vanhemmat ostaa tuollaiset tarpeet... HÄH? Mulla on 12-vuotias tyttö ja ei ole tullut pieneen mieleenikään, että hänen täytyisi käydä jotain siteitä itse ostamassa, kyllähän minä nyt niitä tuon kaapin täyteen niin että tytöllä on varaa valita mitä tarvitsee - aivan kuten ruoan, vessapaperin, pesuaineiden jne. jne. kanssa! Ei ainakaan meillä tarvitse lapsen itse päivittäistavaroita ostaa nyt eikä tulevaisuudessa., eikä sillä ole mitään tekemistä estoisuuden kanssa.

Ei meilläkään ole kyse siitä, etteikö 14-vuotias jotenkin kehtaisi niitä ostaa, vaan ilmottaa mulle tarpeen, tai lisää itse kauppalistaan. Ei meidän tytön tarvitse omia rahojaan näihin käyttää, vaan minä ostan ne hänelle. Omat rahat menee ihan muihin juttuihin, tai säästöön.

5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla