Just. Kaveri tuli lapsineen kylään, ja millaisia olikaan tuomansa ruokatarpeet!
Kaveri halus tulla lapsineen kylään ja ehdotti, että tehtäis ruokaa. No, suostuin ja kaveri lupas tuoda kaikki ruoka-aineet mukanaan kun mä tulin suoraan töistä kotiin.
Ja mitä toi kaverini? Nakkipaketin kastiketta varten ja perunoita, jotka olivat aivan vihreitä! Kysyin kaverilta, että onko nää vihreitä, niin kaveri vaan tuumas, että "nooo vähäään". En antanut lapseni syödä niitä enkä syönyt minäkään. Sulatin meille pakkasesta papuja ja kukkakaalia (ja tarjosin toki vieraillekin!).
Kaverini on vielä sellaisella alalla, että tosiaanki pitäis tietää, että vähänkin vihreissä perunoissa on solaniinia, eikä vaan vähätellä.
Kommentit (7)
ja syötti lapsilleen ja itselleen.
ap
Sukulaisten haukkuminen, joo ymmärrän, koska niitä ei voi valita. Mutta kavereiden? Onko Suomi oikeasti täynnä ihmisiä jotka kärsivät omista kavereistaan, vai ovatko nämä vain trolleja?
ja syötti lapsilleen ja itselleen.
ap
Onkohan sinulla oikeita ystäviä lainkaan? Kuulostat aika vastenmieliseltä. Jos vieraan ruoka ei kelpaa, tarjoa itse. Ihme emäntä, vieraan pitää tuoda ruuat ja kehtaat vielä valittaa.
vaan vieras itse ehdotti tätä!! Silloin mun mielestä tuodaan sellaista, mitä voisi kotonaankin tarjota. Keittäisitö itse perheellesi ja vieraallesi VIHREITÄ perunoita?! Niin, en minäkään.
ap
ap koittanut tarjota vihertäviä perunoita vierailleen. Hyvä, että ystäväsi on tajunnut niistä kieltäytyä. Mutta tosi noloa, että yrität kieputtaa tämän ystäväsi niskoille :(
Toivottavasti ne vihreet jäi kokonaan keittämättä?