Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että ällöttää kun näin joulun alla oikeistolaiset pesevät omaatuntoaan hyväntekeväisyydellä

Vierailija
02.12.2012 |

Ensin tuetaan koko vuosi politiikkaa, jolla köyhät ajetaan yhä enemmän nurkkaan ja sitten ostellaan jotain joulupuu-lahjoja, osallistutaan hyvä joulumieli -keräyksiin tms. ja ollaan olevinaan niin autuaita.

Siiten alkaa uusi vuosi ja voidaan taas kiskoa hyvillä mielin roposet pois samoilta köyhiltä joille heiteltiin jouluna pari almua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei, pitää toitottaa kovaan ääneen somessa ja toreilla miten minä nyt olen niiin hyvä ihminen kun tähänkin osallistuin.

Oikein piehtaroidaan omassa ylemmyydessään.

Vierailija
2/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ällöttäisi vielä enemmän, etteivät tekisi edes sitäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:ta pipo kiristää ihan tosissaan...

Ehkä kannattaisi ihan itse tehdä omalle taloustilanteelleen jotain jos sen taso ei miellytä.

Minä en sitä ainakaan aio tehdä.

Vierailija
4/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta

Vierailija
5/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ajetaan kovalla poliitikalla ihmiset leipäjonoihin ja sitten ollaan niin upeita auttavia ihmisiä kun ojennetaan se yksittäinen leivänkäntty.

Vierailija
6/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ajetaan kovalla poliitikalla ihmiset leipäjonoihin ja sitten ollaan niin upeita auttavia ihmisiä kun ojennetaan se yksittäinen leivänkäntty.

Vierailija
7/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sieppaa kun tietynlaiset ihmiset esim. facessa hehkuttavat hyväntekeväisyydellään vaikka ensin ovat koko viuoden toimineet kaikkea muuta kuin muiden hyvä mielessään.

ap

Vierailija
8/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perään vielä. Juu, nämä siis, joilla puutetta ei ole, eikä tule ja sitten joku nyyh-osta-vähävaraisen-lapselle edes se ainoa lahja kampanja. Muutoin hehkutetaan kovia arvoja ja omaa menestystä. Tekopyhää ja typerää, mutta tottakai tärkeää pelastaa lapset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi