Kysy kosmetologilta! :)
Saa kysyä ihan mitä vain, reilu 4 vuotta kosmetologin hommia tehnyt vastaa.
Kommentit (29)
Olen 43-vuotias nainen ja nyt ongelmaksi on muodostunut silmien alle muodostuneet silmäpussit. Aikaisemmin ei ole ollut eikä äidillänikään vieläkään niitä ole, vaikka hän on jo vajaa 70-kymppinen.
Eli mikä auttaisi? luin netistä joistakin voiteista, mutta mahtaako auttaa?
Kiitos vastauksestasi!
Siitä tulee iho-oireita. Punoitusta, näppyjä tms.
Mitä tuotteita suosittelet. Voiko käydä kosmetologilla, siis onko siitä apua
Siitä tulee iho-oireita. Punoitusta, näppyjä tms.
Et taida tietää mistä on kyse. Ihan huuhaa-kosmetologi taas linjoilla.
Mulla on ollut pari vuotta "hikinäpyn näköisiä näppylöitä otsassa ja myös leuassa tullut lisää ( ei ole punaisia mutta minä ne silti huomaan, mikään ei auta, lopetin harrastukset sen takia. Mikä avuksi , kyllästynyt tälläsiin
Mikä auttaisi finni arpiin? puristeletko finnejä? tykkäätkö siitä? Suosittele hyvää meikkivoidetta
Minulla on naamassa poskessa. Punainen läntti joka on niinkin verenpurkauma Tai jokin sellainen. On ollut kauan eikä lähde pois. Onko keinoja saada sitä pois? Tarkemmin selitetty. Ihan pieni punainen. Kun lähempää katsoo näkyy kuin punaisia Viiruja. Haluan ehdottomasti pois.
Voiko Prismasta ostettavaa Cameleo kulmaväriä käyttää turvallisesti myös ripsien värjäykseen? Pakkauksessa ei erikseen mainintaa ripsien värjäyksestä. Kuin on?
sinkkipojaisia voiteita ei saa käyttää yhdessä asetyyliasetonin kanssa? Mikä kemiallinen reaktio siitä syntyy?