Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin illalla panacodin,yöllä heräsin kamalaan ylävatsakipuun ja nyt lensi laatta :(

Vierailija
02.12.2012 |

Voiko johtua tuosta lääkkeestä?

Mulla oli illalla ihan jumissa ja kipeä koko selkä,hartiat ym ja kuvittelin että tuon avulla saan nukuttua,heräsin kuitenkin jo 3h lääkkeen ottamisen jälkeen kun ylämahaan sattui ja oli muutenkin outo olo..nyt aamukahvit lensi sitten kaaressa äsken.Ei kuitenkaan ole paha olo,ripulia tms joten tuskin mahatautia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tulee tuollaisia oireita! Mulla on maksavaiva ja meinasin kuolla kun otin Panacodin, samat oireet kuin ap:llä. Vasta sitten selvisi että jos on pienintäkään ongelmaa maksassa niin lääke on hengenvaarallinen!

Vierailija
2/15 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ei ole maksatoksinen. Pyydä sitä lääkäriltä enemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panacodissa on kodeiinia joka ei sovi kaikille ja voi aiheuttaa pahaaoloa/oksennusta. Itse leikkauksen jälkeen sain Panacod reseptin ja lääkäri sanoi jo silloin, että voi olla ettei sovi kaikille. Ja tosiaan kun niitä söin, kävin oksentamassa 5 kertaa... Sitten siirryin perus panadoliin.

Vierailija
4/15 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvointi/oksentaminen yksistään ei takoita että lääke ei olisi sopiva, se on vain sivuvaikutus, jonka kyllä kestää, jos kivut ovaat niin kovat ettei panadol auta. Panadol ja morfiini ovat hiukan eriluokan kipuihin tarkoitettu...

Vierailija
5/15 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdelle sukulaiselle ei Panacod sovi, saa siitä sappikohtauksen...kuulostaisi tuo sinunkin kipusi vähän siltä. Oliko kipu oikealla puolella? Itselläni on yksi sappikohtaus ollut, kipu oli juuri oikealla ylhäällä ja helpotti kun oksensin.

Vierailija
6/15 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman sappivaivojakin voi aiheuttaa melkoista huonovointisuutta. Itse otan lääkärin neuvosta panacodit pahoinvointilääkkeen kanssa. Onneksi ei ole muutamaan kuukauteen tarvinnut panacod-purkillakaan käydä.

Vierailija
7/15 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

astmaatikolle tai sappivaivaiselle.

Vierailija
8/15 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panacodista, mutta voi johtua myös ihan tuosta mahakivustakin.

Vierailija
9/15 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mine ote panacodi okei?

Mine mene vessa 5min väliaikatieto okei?

Mine syöde ena?

Vierailija
10/15 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä enää panacodia, ap! 

Tuo on merkki siitä ettei sappesi ja maksasi kestä ko lääkettä! 

Itse jouduin 1/2 tabletista ja vastaavista oireista sairaalaan ja elinikäinen käyttökielto.

Panacod on pahin myrkky ikinä!

Vierailija
11/15 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan tunnettu asia, itsekin kerran söin pancodin ja sellaiset tuskat alkoi mahassa, että luulin kuolevani.

Kaikille se ei vain sovi, eikä tuo ole edes kovin harvinaista.

Vierailija
12/15 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten kivut olivat merkki alkavasta koronasta, johon liittyvät myös vatsaoireet.

Itselläni juuri näin. Toki oksentelu ei kuulu kuvaan.

Vierailija
13/15 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panacod aiheuttaa sappiteiden supistuksen ja sappikohtauksen,samanlaisen kuin sappikivipotilailla.

Tutkittua sappesi,ehkä kiviä,jotka ei ole aiemmin oireillu

Vierailija
14/15 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tuolla oksentamisella oli yhteys siihen vaivaan minkä vuoksi otit Panacodia.

Vierailija
15/15 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muillekin ihan vihjeeksi että älkää syökö panacodia tyhjään vatsaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme