Miniäni on tyhmä!!
Ei erottanut bideetä vessanpytystä ja paskoi sitten sinne!! Mitä mun poika näkee siinä naisessa!!
Kommentit (12)
Täällä on näköjään muitakin junddeja!
siis täh?
Onko teillä vessassa bidee-allas??? Eikö siellä ole vessanpyttyä? Meillä pelkkä bideesuihku, asummehan suomessa emmekä missään ulkomailla, hetken jo mietin että miten miniäsi on alapesusuihkuun onnistunut paskomaan. ... Pesetko sinä oikeasti hanurisi siinä alapesualtaan päällä? Siis oikeasti?
Sitä vartenhan bidee on, että alapää siinä huuhdellaan .Mieheni ollut paljon töissä ulkomailla ja olemme tottuneet kansainvälisempään meininkiin.
Sitä vartenhan bidee on, että alapää siinä huuhdellaan .Mieheni ollut paljon töissä ulkomailla ja olemme tottuneet kansainvälisempään meininkiin.
Esim. USA:ssa ei ole WC käsisuihkuja tai bideitä ollenkaan. Me asennettiin oma, kun tyttärellä alkoi menkat. Mä pärjäsin ihan suihkun suihkulla, mutta tytär ei viitsinyt aina kastella koko alakertaansa, kun piti pestä.
ja koskaan ei olla bidee-allasta käytetty. Mua vaan harmittaa, että ovat kylpyhuoneissa tilaa viemässä.
Olen muuten huomannut täkäläistä super-nannya katsoessa, että monet perheet taitavat käyttää sitä lasten lavuaarina. Lapset siis pesevät kasvot, kädet ja hampaat siinä. Luulisin siis, ettei näissä perheissä peppuja siinä pestä.
Kuka paskoo bidee-altaaseen! Vaan joku Suomijuntti.. oon toivonut että poika löytäis toisen vaimon. Pistin sen muijan siivoamaan sotkunsa. Kyllä sitä hävetti!!
kakkasi keittiön lavuaariin ennenkuin muutti Niuvanniemeen
perse pestään siinä bideealtaassa? laitetaan vettä pohjalle ja huilutetaan? Hemmetin halkalalta näyttää.
Tyhmyys ja tietämättömyys, eivät ole sama asia arvon viisas bideen omistaja. Minäkin voisin piruuttani paskoa vittumaisen anopin bideeseen sillä bidee suomalaiskodissa on snobbailua.
Se bidee on nyt sitten hajonnut. Varmaan kun se miniän ketale tunki siihen sen leviän perseensä!! Missä on sivi-stys!!