Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

päiväkodin epäreiluudesta....

Vierailija
01.12.2012 |

Lastentarhanopettaja kertoi, että aloittavat joulukalenterin avaamisen ensi viikolla. Jokainen saa avata kerran. Eli puolipäiväiset lapset saavat ihan saman verran, kuin kokopäiväiset. Minä maksan täyden päivähoitomaksun, joten minun lapseni pitäisi saada avata luukku kaksi kertaa (hänhän on siellä myös joka aamu katsomassa, kun ne luukut avataan!)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuden aloituksen av:lle? Olisi kannattanut vielä vähän pinnistää, niin olisit saanut paremman aloituksen, tää oli aika heikko esitys :D

Vierailija
2/5 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ihmeessä valitus niin saadaan tuollaiset huonot työntekijät pois sieltä päiväkodista pilaamasta lasten tulevaisuus.

Siis tottakai eniten luukkuja avaa ne lapset, joista maksetaan täysi päivähoitomaksu. Sitten ne, jotka jostain syystä maksavat vähemmän, avaavat maksuaan vastaavan määrän.

Esikoululuaisten kohdalla on vähän vaikea tehdä selkeää periaatetta, koska eivät maksa esikouluajasta. Tai no, ehkä eskarituntien aikana ei avata luukkuja ollenkaan, koska kukaan ei maksa siitä ajasta.

Kannattaa nousta heti barrikadeille, ettei lapsen kasvu ja kehitys menisi vinoon! Ei saa antaa tyhmien päiväkotitätien polkea maksavien asiakkaiden oikeuksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä laitan tilillesi rahaa jotta voit ostaa lapsellesi joulukalenterin kotiin?

Vierailija
4/5 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan niin paljon veroja, että mun lapsille kuuluu parhaat arvosanat todistukseen

Vierailija
5/5 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääluvun mukaan. Päiväkodissa on yleensa useita lapsukaisia. Penskasi ei ole se ainoa. Oletko sä niitä, joilla itsetunto on rahakysymys? Ota lapsi pois sieltä, jos siellä on sun mielestä asiat pielessä. Jos vain pelleilet, niin hohhoijaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan