Millä oikeutuksella persaukiset...
..väsäävät mukeloita?
Toisten veronmaksajien elätettäviksi. Nyt puhutaan, että asuntolainaa ei tulisi myöntää ilman omarahoitusosuutta. Sama pitäisi toteutua myös lapsitehtailussa. Yksi tenava - pankkitilillä vhintään 50.000 ekeä tai omaisuutta saman verran niin jotenkin voisi peruspuurot ostaa vähäksi aikaa. En kyllä tajua yhtään, että lisäännytään ilman mitään omaa elatusvelvoitetta.
Kommentit (9)
Minua ei ole ikinä töissä ollessani surettanut, että verorahoillani hyysätään köyhiä ihmisiä. Olen ollut kiitollinen työpaikastani ja palkastani ja ymmärtänyt, että ne verot siitä otetaan joka tapauksessa ja ne käytetään päättäjien haluamalla tavalla. Tottakai on vastuutonta tehdä lapsia köyhänä, mutta on olemassa niin paljon suurempia syntejä toisia ihmisiä kohtaan.
Olen kokenut valtavan paljon pahaa elämässäni ja minulle on pienin murhe maailmassa, että parikymmentä prosenttia bruttotuloistani menee toisten ihmisten hyväksi. Hyvätuloiset, nauttikaa varoistanne ja elämästänne.
..väsäävät mukeloita?
Toisten veronmaksajien elätettäviksi. Nyt puhutaan, että asuntolainaa ei tulisi myöntää ilman omarahoitusosuutta. Sama pitäisi toteutua myös lapsitehtailussa. Yksi tenava - pankkitilillä vhintään 50.000 ekeä tai omaisuutta saman verran niin jotenkin voisi peruspuurot ostaa vähäksi aikaa. En kyllä tajua yhtään, että lisäännytään ilman mitään omaa elatusvelvoitetta.
Toimivien lapsentekovärkkien oikeutuksella.
Pari vuotta sitten tienasin noin 4000 € brutto ja siihen vielä miehen tulot päälle. Olimme "täydellinen" perhe. Omakotitalo, kaksi autoa, tyttö ja poika ja vielä koirakin.
Sitten tuli lama ja firma laittoi ison kasan ihmisiä pihalle. Minä onnekas sain töitä, mutta palkka laski puoleen. Mies löysi uuden naisen ja jätti perheen.
Tiukkaa tekee, mutta näillä mennään. Ei kukaan voi tietää mitä tuleman pitää. Eilen kaikki oli hyvin ja tänään kaikki onkin toisin. Tämä on elämää.
en sitä itsekään tee?
Kuka on sanonut, että tekisit?
siinä 3 tonnia, enkä kyllä ymmärrä missä ongelma? Hyvin tullaan toimeen, ruokaa on, katto pään päällä, kaikilla vaatteita, koulua käydään, töissä ollaan ja ihan tavallista elämää elämää. Mikä mahtaa olla ap:n todellinen ongelma?
siinä 3 tonnia, enkä kyllä ymmärrä missä ongelma? Hyvin tullaan toimeen, ruokaa on, katto pään päällä, kaikilla vaatteita, koulua käydään, töissä ollaan ja ihan tavallista elämää elämää. Mikä mahtaa olla ap:n todellinen ongelma?
Ihmiset sinun tilanteessasi, jotka maksattavat elämänsä muilla.
pitäskö köyhien elää selibaatissa vai oisko pakkoabortointi parempi vaihtoehto?
en sitä itsekään tee?