Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pahalle tuntuu kun teini viettää lauantait kotona?

Vierailija
01.12.2012 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen iloinen, että tajuaa olla kotona, ja mennä ajoissa nukkumaan, kun on raskas harrastus.

Vierailija
2/23 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pelaamassa jotain netissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tyttöystävänsä luona, tänään poikkeuksellisesti saa tulla kotiin vasta 24.00...en tajua miten pysyn valveilla sinne asti

Vierailija
4/23 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt kysymystä. Tuntuuko teinistä pahalta vai huoltajasta?

Meillä vietettiin tänään lauantai-iltaa koko perheen voimin pikkujoulujen merkeissä. klo 17-19 juhlittiin herkkujen lomassa ja sit lapset lähtivät ulos vielä tunniksi. Ja mukana teini. Lapset tällähetkellä onnellisesti nukkumassa! Oma teinini sopii kamujen kanssa tapaamisia iltasin viikollakin mutta kyllä kotiin tullaan seitsemän aikoihin viimeistään. Itsestä tuntuisi pahalta jos teini viipottaisi tukka putkella jossain eikä vanhemmille olisi enää aikaa lauantaisin...

Vierailija
5/23 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tyttöystävänsä luona, tänään poikkeuksellisesti saa tulla kotiin vasta 24.00...en tajua miten pysyn valveilla sinne asti

Mun piti aina käydä moikkaamassa äiti kun tulin, äiti heräsi, katsoi kelloa, haistoi hengityksen ja jatkoi uniaan.

Vierailija
6/23 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuis ehkä vähän huonolle, mutta ei enää, kun sentään nykyään sillä on kavereita, ja nyt kotona :)

kohta mennään baseen.

Vierailija
7/23 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi ei menoja koskaan, ei lauantainakaan.

Silloin se tuntuisi kamalalta.

t. rivien välistä lukija

Vierailija
8/23 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on jopa varusmiespoika, joka tuli eilen lomille. Meillä on ihan tavallista, että teini on kotona, ei se mitenkään säälittävää ole.

Oman kokemuksen mukaan lapsista kasvaa ihan normaaleja, vaikka olisivat perheen kanssa vapaa-aikana. Pahemmalta tuntuu ajatella niitä teinejä, jotka ovat nyt konkreettisesti ulkona.

Vierailija
9/23 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kyllä tuntuisi pahalta, onneksi niistä ajoista on aikaa.

Vierailija
10/23 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun itse olin teini ja vietin viikonloppuja kotona, äitini käski minun lainaamaan siskoni papereita ja lähtemään baariin :)

Vierailija
11/23 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuisi oudolta jos teinit olisivat aina lauantai/perjantai-iltaisin kotona tai jos heillä olisi niin raskas harrastus ettei vapaa-aikana jaksaisi kavereita tavata.

Vierailija
12/23 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuisi oudolta jos teinit olisivat aina lauantai/perjantai-iltaisin kotona tai jos heillä olisi niin raskas harrastus ettei vapaa-aikana jaksaisi kavereita tavata.

ei tapaisi. Kaverit tulevat tänne:) ja kavereita on siellä harrastuksessa.

Vierailija
13/23 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät asu betonibunkkereissa likaisten katujen äärellä.

Vierailija
14/23 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisi välillä mieli sekstailla, mutta ei voi kun ne teinit roikkuu täällä kaiken aikaa. Ja sitten yöllä ei enää pysty kun nukkuu...

Vierailija
15/23 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika! Menkää makkariin ja harrastakaa seksiä. Onko pakko voihkia niin kovaa että teinit ahdistuu. Siis meillä harrastetaan seksiä aina kun siltä tuntuu. Jos naapurihuoneessa on joku niin sitten harrastetaan hiljaa. Mutta ei kannata puuttessa olla!

Vierailija
16/23 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät asu betonibunkkereissa likaisten katujen äärellä.

ottaa etäisyyttä lapsuuden perheeseen ja viettää aikaansa ilman vanhempia, myös valmentajia yms. kavereiden kanssa vapaasti ilman aikuisia, se on NORMAAALIA. Kuka muuten on sanonut että asun likaisten katujen varrella betonibunkkerissa? not

Vierailija
17/23 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on asunut jo pari vuotta omillaan, tulee yleensä viikonlopuksi kotiin, jos ei ole mitään menoa. Tykkää että ehtii edes viikonloppuisin olemaan pienten veljiensä kanssa, arki-illat menee niin nopeasti harrastusten ja välillä iltalukionkin takia. Tyttärelläni ei ole tapana käydä baareissa vaikka ikää jo onkin, jos jotain menoa on, ovat porukalla jonkun kotona.

Vierailija
18/23 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täh? mä oon vaan onnellinen,että mun teinit viihtyy kotona..

Vierailija
19/23 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli teininä tällainen harrastus ja kyllä mulla ne kaverit oli nimenomaan sieltä harrastuksesta. Ja kyllä koulukavereitakin ehti tapaamaan silloin kun oli jotain erityistä, mutta kun harkat alkoivat molempina viikonloppuaamuina klo 9, niin sitä oli mieluiten kotona iltaisin ja rentoutui mieluiten saunassa.

Vierailija
20/23 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinaan se ahdistaa ihan hirveesti.

Yksi lapsistamme ei käy missään, saattaa olla viikonkin näkemättä kaveriaan (heitä on VAAN 3). Näkevät kyllä koulussa. Tuntuu tosi pahalta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme