Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ylikävelijät ärsyttää

Vierailija
01.12.2012 |

ärsyttääkö teitäkin se kun jotkut ihmiset kävelee toisten yli? esim minua ärsyttää se kun joku ulkopuolinen kävelee minun ja ystävieni yli esim vauva-asioissa. mulla on 47v kaveri joka saattaa saada lapsen ja joku apina sitten tulee kommentoimaan asiaa vaikka ei kuulu todellakaan se asia sille pikku skidi apinalle. se kommentoi että ei tuu vauvaa noin vanhalle ym. ja iältään se skidi apina on semmoinen alle kaksvitonen tyty, jolla on kehitysvammanen veli. liekö autisti vai asperger sen veli mutta muistan kymmenen vuoden takaa ellei enemmänkin kun oli kirjastossa sen pojan kanssa ja suunnilleen talutti sitä paidankauluksesta ja koko ajan ohjaili sitä että "älä sitten puhu yksiksesi" ym. vaikka muita ei olle paikalla kuin minä, se skidiapina, hänen veljensä ja joku tyttö. ja se skidiapina kysyi minulta että mitä tuijotat. ja se skidiapina on yks persemulkku koko likka. Sen nimi on Oili Saarelainen ja on kyrpä ja vittunaama kakara ja helvetin ruma. toinen paska lahopää huora on Laura Niemi ja puukolla pitäs tirvata sisukset elävältä noilrta huorilta. Skidiapina varsinkin elävältä pitäs roviolla polttaa. inhoa niitä 15-25 kesäsiä usein vaaleahiuksisia Jenni-Janinoja ja Lauroja ja muita rikkaan perheen kultalusikka suussa syntyneitä prinsessoja jotka ei osaa muuta kuin vittuilla ja joille olis parempi kun elävältä kaivettas silmämunat ulos ja kidutettas kuoliaaksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on menny sekasin kun ne on imeneet Jammun munaa.

Vierailija
2/3 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOO TULKAA TYTTÄRET IMEMÄÄN MUNAA!!!!

T. JAMMUN TYYPPINEN NIUVASSA ISTUVA UKKO JOKA ON TAPPANU JA RAISKANNU VIELÄ ENEMMÄN TYTTÖJÄ KUIN JAMMU IKINÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa heti aamusta maanantaina ottaa yhteyttä paikkakuntasi mielenterveystoimistoon ja kertoa, että nyt on kiire saada apua.