Lue keskustelun säännöt.
En osaa keskustella.
01.12.2012 |
Lapsuus, nuoruus ja opiskeluaika meni enemmän ja vähemmän muiden peesissä, mitä tulee mielipiteisiin ja kiinnostuksen kohteisiin. Nyt työelämässä huomaan, etten osaa keskustella oikein mistään työn ulkopuolisesta työkavereideni kanssa. Miten oikein saan itseni kiinnostumaan ja keräämään tietoa asioista, jotka eivät minua kiinnosta niin 100%:sti?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Entä mistä sinä olet itse aidosti kiinnostunut?