Miten teillä säilytetään kaikki laturit ja muut johdot?
Mulla meni nyt totaalisen hermo kun niitä levitellään ympäri asuntoa, ja sen seurauksena tuntuu johdonpätkiä olevan joka paikassa - paitsi että eihän niitä sitten löydä kun tarvitsee. Kerään ne aina omiin muovipusseihin joissa lukee mitä mikäkin on, mutta ei se toimi. Se joka niitä lainaa, ei koskaan laita sitä takaisin pussiin.
Miten teillä on tämä ratkaistu? Onko kenelläkään käytössä lokerikkoa, jossa paikat eri johdoille?
Kommentit (6)
jossa on tiivis kansi. Kaikki johdot ja laturit ovat siinä. Olen vielä erotellut esimerkiksinappikuulokkeet pieniin muovipusseihin ettei mene johdot solmuun.Muovipusseihin olen kirjoitellut mihinkä laitteisiin tai kenen kuulokkeet/laturi on kyseessä. Latureita ei sitten kannata rullata tiukalle kerälle etteivät ne vahingoitu.
mutta ei sekään oikein toimi,lapsi varsinkin tunkee siihen koriin kaikkea muutakin ja parissa päivässä kori pursuaa yli äyräidensä..
siitä se on helppo ottaa mukaan matkoille.
Meillä myös kännykän latureille kori keittiössä:) ja ipadin johdot ja muut piuhat ja kameran yms laturit ovat työhuoneessa omassa laatikossaan.
Eli järjestyspyrkimys on, mutta ei oikein toimi, kun ei viitsitä viedä paikalleen niitä.
mutta ei sekään oikein toimi,lapsi varsinkin tunkee siihen koriin kaikkea muutakin ja parissa päivässä kori pursuaa yli äyräidensä..