Vino Alan sais voittaa X-Factoryn
Kommentit (17)
Se on liian hyvä, liian rock ja liian persoonallinen. X-Factoryn voittaa joku joka on tarpeeksi lälly ja josta kaikki tykkäävät, varmaan toi nuori likka
Se on liian hyvä, liian rock ja liian persoonallinen. X-Factoryn voittaa joku joka on tarpeeksi lälly ja josta kaikki tykkäävät, varmaan toi nuori likka
Siellä on KOLME 13-vuotiasta tyttöä.
Siellä on KOLME 13-vuotiasta tyttöä.
Youtubesta löytyy biisi, jonka olisivat halunneet esittää viime jaksossa. Se jouduttiin jonkun ihme copyright-paskan vuoksi vaihtamaan viime hetkellä siihen kieltämättä huonoon vetoon, jonka esittivät.
Tykkäsin ihan älyttömästi siitä Miley Cyrus -coverista, jonka nuo esittivät Cowellin kotona. Putosivat ikävä kyllä ihan liian aikaisin! Toinen putoaja oli se tummahiuksinen muija Demin joukkueesta, jonka nimeä en koskaan muista - en oo pitänyt kovin kiinnostavana.
t. 2
Carly ja Vino ovat ainoat noista esiintyjistä, jotka saavat raakaa tunnetta esiin itsestään. Carlylla on ollut huonoja biisivalintoja, koska wt-Britney ei taida oikein tajuta.
2
Todella muovinen ylisuorittaja. 90-luvulla ois voinut pärjätä hyvin, ei enää.
2
Carly ja Vino ovat ainoat noista esiintyjistä, jotka saavat raakaa tunnetta esiin itsestään. Carlylla on ollut huonoja biisivalintoja, koska wt-Britney ei taida oikein tajuta.
2
Sanoin; tarpeeksi lälly; tarkoitin että söpö.
On se Vinoon verrattuna. Ei kaikki halua äänestää keski-ikäistä koditonta äijää, jolla on kaljuun tatuoituna kaikennäköisiä töherryksiä, vaikka se laulaisi minkälaisilla tunteilla,
jos vastassa on
pikkutyttö joka osaa myös laulaa.
Mä vaan pidän Vinosta enemmän.
Sanoin; tarpeeksi lälly; tarkoitin että söpö.
On se Vinoon verrattuna. Ei kaikki halua äänestää keski-ikäistä koditonta äijää, jolla on kaljuun tatuoituna kaikennäköisiä töherryksiä, vaikka se laulaisi minkälaisilla tunteilla,
jos vastassa on
pikkutyttö joka osaa myös laulaa.Mä vaan pidän Vinosta enemmän.
Tajusin pointtisi. Toivottavasti molemmat pääsevät pitkälle!
2
Mä en kanssa ymmärrä, kuka sitä ceeceetä äänestää. Carly voittaa tai sitten Tate, ovat vedonlyöntitoimistojen ehdottomat suosikit.
Mä en kanssa ymmärrä, kuka sitä ceeceetä äänestää. Carly voittaa tai sitten Tate, ovat vedonlyöntitoimistojen ehdottomat suosikit.
CeCe tippu kans jo.
CeCe tippu kans jo.
CC:n lisäksi kisassa vielä mukana Emblem3, Fifth Harmony, Carly Rose, Tate Stevens ja Diamond White.
CC:n lisäksi kisassa vielä mukana Emblem3, Fifth Harmony, Carly Rose, Tate Stevens ja Diamond White.
Mäkin tykkään siitä.
terkut Amerikasta.
äänestävät kantrihemmon voittajaksi.
Tate Stevens on nimi.
Suosikkini on Carly Rose
Mäkin tykkään siitä.
terkut Amerikasta.
Täällä oli vasta se pudotus, jossa meni Lyric 145 ja toi Jeanelle (?). En ois välttis halunnut kuulla ketkä tippuu seuraavaksi!
Vinolla on niin mieletön ääni ja omintakeinen tyyli, et luulisi sen saavan jonkinlaisen levytyssopimuksen vaikka ei tätä kisaa voitakaan.
ap
mutta niin on moni muukin.
Mun suosikki on Carly Rose ollut alusta asti. En pysty käsittämään, että 13-vuotias tyttö voi esiintyä niin kypsästi ja olla vielä teknisestikin niin hyvä.