Muista joita vähän harmittaa ettei rellestänyt teininä? (yläasteella)
Siis kun olin lukioon asti sellanen hiirulainen joka kotona "nypläs pitsiä" kaikki viikonloput ja lomat. Jälkeen päin ajatellen vähä harmittaa mitä on jäänyt kokematta..Mutta TOISAALTA nyt kun 30v miettii niin onhan tuota ehtinyt baareissa käydä sitten täysi-ikäisenäkin, mutta seurustelukokemuksia ei ole niin paljon kuin jos olisi aloittanut 13v :P Ja jos ne "kokemukset" olisi olleet ryyppääminen jossain lumihagessa niin..no oiskokaan ollu niin hohdokasta :D onko kellään samanlaisia ajatuksia? Eli se varhaisnuoruus jäi vähän "elämättä", sellanen fiilis..
Kommentit (8)
Ne 13v jakorasiat on nyt joko kuolleita tai toivottomia sossutapauksia, äijiensä hakkaamia. Enemmän minä niitä halveksin kuin kadun sitä, että en itse ollut samassa joukossa. Omakotitalon ikkunasta on kiva katsoa tuulista pihaa sen sijaan, että joutuisi etsimään tuulensuojaa jostain siltojen alta.
tuo on että on jättänyt rellestämättä. Jos olisit rellestänyt niin luultavasti katuisit että mitä kaikkea on tullut tehtyä..
Ihan kivaa mulla kuitenkin oli vaikka olin salaa surullinen, kun minua ei kutsuttu lukioaikoina luokkakavereiden ryyppybileisiin. Oma kaverinipiirini ei rellestänyt.
mutta opiskeluaikoina otin sitten takasin :)
Ehkä iso osa niistä jotka rellestäneet jo varhain ovat vieläkin sillä tiellä? Ja siitä ei ollu kyse että oisin hirveen surullinen ollut silloin siitä etten liikkunut kaupungilla iltaisin, vaan olin ihan tyytyväinen tilanteeseni! Nyt vain jälkikäteen ajatellut tollasia..Lukion aikana sit innostu bilettämään ja sosiaalistumaan :)Ei tiennyt ennen sitä mitä se edes on ja kuinka mukavaa.
paitsi kun en yläasteikäisenä ollut mukana porukoissa, joissa käytettiin alkoholia tyyliin joka viikonloppu. Ymmärtääkseni nämä tyypit oli loppujen lopuksi sellaisia, joista osa ajautui käyttämään huumeita ja jotkut pääsi hautaankin nuorena sitä kautta. Me ainoastaan vappuna ja koulun päättäjäispäivänä teimme alkoholikokeilut.
Lukiossa taas olin myös menevien tyyppien piirien ulkopuolella. Ennemminkin olisin tarvinnut sosiaalisia piirejä lukiossa kuin alkoholikokeiluja, joten ne harvemmat alkoholin kokeilukerrat, joita minulla oli verrattuna sellaisiin sosiaalisempiin tyyppeihin ei herätä kateutta mutta sen sijaan tietysti se, että minulla oli vaikeaa lukiossa, kun menin vieraaseen lukioon ja jouduin jättämään kaverit taakseni eikä korvaavia ystäviä tuntunut tulevan tilalle.
Mitä vittua silloin olisi voinut tehdä?
Viinaa ei olisi saanut. PAitsi ellei porukat juo ja niiden kaapissa olisi ollut viinaa.
Entä jos pilvea ostaessa olisit menettänyt satoja markkoja?
Et olisi saanut pilveä vaan paskaporukat olisi tehneet oharit... Jep et menettänyt vittuakaan. Olet vain menettänyt fiilikset siitä ettet olisi onnistunut sittenkään vaikka olisit angstaillut koko pitkän kyläsi pisimmin. Koko kyläsi olisi kannattanut sinua, mutta ei, suomen kurja luonto tarjosi vain surkean poliisin, joka kuskasi sinut pienessä humalassa kotiin ja vanhempasi eivät edes tajunneet miten huora olet. Olit vain teini ja täynnä paskaa pää täynnä.
Btw. Olet edelleen paskaa oleva pää täynnä oleva tunkiokyttääjä, jolle ei löydy sopivaa haisua.
Ihan kivaa mulla kuitenkin oli vaikka olin salaa surullinen, kun minua ei kutsuttu lukioaikoina luokkakavereiden ryyppybileisiin. Oma kaverinipiirini ei rellestänyt.
mutta opiskeluaikoina otin sitten takasin :)