Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska lapsen joulujuhlassa ei enää itketä?

Vierailija
30.11.2012 |

Lapsi nyt 11v. ja melkein itkettää esitys jo valmiiksi? Vieläkö yläasteellakin? Lukiossa? Aikuisena? Aaargh tätä äidin elämää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua itketti seurakunnan päivänavauksessa kun diakoni kertoi erään kuulemansa puheen isästä ja kehitysvammaisesta pojasta :D

Tää vaan pahenee ja pahenee...

t. Ope

Vierailija
2/14 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee ketutuksen puolelle, eikä itketä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja, joka itkee, kun toivottaa oppilaille hyvää lomaa. Hirveän noloa.

Vierailija
4/14 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän esityksiään katsonut.

Vierailija
5/14 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ole itkettänyt ikinä.

Vierailija
6/14 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole edes kenenkään äiti. Tai ehkä juuri siksi itkettääkin.

Vierailija
7/14 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi 11v ei osallistu esiintymisiin. Ekalla ja tokalla on ainoastaan ollut pakko osallistua.

Tänä vuonna ei ole edes joulujuhlaa lasten koululla.

Vierailija
8/14 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi nolo, poistun aina juhlasalista ennen kuin suvivirsi alkaa.

Ja kun opettaja luokassa juhlan jälkeen puhuu kauniisti ja toivottaa lapsille hyvää kesälomaa niin tosiaan joudun miettimään kauppalistaa tai jotain muuta tosi arkista, ettei silmäkulma ala kostumaan.

Lapset jo isoja ala-astelaisia.

Vierailija
9/14 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ikinä. Itsekin kyynelehdin noiden lasten joulu-ja kevätjuhlien lisäksi myös jos olen lasten kanssa konsertissa tai jossain esityksessä, kun näen miten intona lapset on. Esim. lauantaina olimme Robinin konsertissa ja oma 9-vuotias oli tehnyt kyltin jossa luki: Robin olet ihana! Kyllä siinä kyyneleet alko nousemaan kun tyttö hyppi kyltti kädessä!

Vierailija
10/14 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itkenyt.

Yhden ainoan kerran silmäkulma on kostunut lapsen eskarin kevätjuhlassa, kun ensin oli hekoteltu itsemme läkähdyjksiin, mutta sillon pistin kyllä hormonien piikkiin, olin viimesilläni raskaana.

Vierailija
11/14 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokapaikan pillittäjä kuten edellinenkin vastaaja. Jostain syystä joulu- tai kevätjuhlassa ei ole kertaakaan itkettäny, ei ole tullut mieleenkään itkeä :D

Vierailija
12/14 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen itkenyt (tai vähintään nieleskellyt) läpi kaikki kevät- ja joululuhlat, joihin olen päässyt, nyt 6.-luokkalaisen lapsen eliniän ajan. Ja joka hemputin juhlassa tirautan töissäkin (olen aineenopettaja), viimeksi tänään itsenäisyyspäiväjuhlissa.

Mutta minä nyt itken muutenkin joka välissä: herkistyn Disneyn elokuvien loppukohtauksista, häistä ja ristiäisistä, "Hurjan remontin" talopaljastuksista, siitä kun joku sanoo jotain nättiä jne...

Vierailija
13/14 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen itkenyt (tai vähintään nieleskellyt) läpi kaikki kevät- ja joululuhlat, joihin olen päässyt, nyt 6.-luokkalaisen lapsen eliniän ajan. Ja joka hemputin juhlassa tirautan töissäkin (olen aineenopettaja), viimeksi tänään itsenäisyyspäiväjuhlissa.

Mutta minä nyt itken muutenkin joka välissä: herkistyn Disneyn elokuvien loppukohtauksista, häistä ja ristiäisistä, "Hurjan remontin" talopaljastuksista, siitä kun joku sanoo jotain nättiä jne...

Vierailija
14/14 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi nolo, poistun aina juhlasalista ennen kuin suvivirsi alkaa.

Ja kun opettaja luokassa juhlan jälkeen puhuu kauniisti ja toivottaa lapsille hyvää kesälomaa niin tosiaan joudun miettimään kauppalistaa tai jotain muuta tosi arkista, ettei silmäkulma ala kostumaan.

Lapset jo isoja ala-astelaisia.

Senkus herkistyt! Mikä siinä on, ettei voi tunteitaan näyttää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan