Lue keskustelun säännöt.
Liikuntaa on:
30.11.2012 |
http://fi.wikipedia.org/wiki/Liikunta
Eli suositellaan nyt kuitenkin edes se 30 minuuttia päivässä muutakin kuin sohvalla ja tietokoneella oloa. Jos vaikka kävelee 30 minuuttia jääkaapin ja sohvan väliä (syömättä jääkaapista mitään) on jo parempi kuin ei mitään.
NIIN KERTA :D
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla