Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hakisitko työpaikkaa, jossa yhtenä edellytyksenä:

Vierailija
30.11.2012 |

"työpäivän venyttäminen tarvittaessa onnistuu ja puhelimeen vastaat pikkutunneillakin"

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten yhtä hyvin voisin hakeakin. Venytän työpäivää lähes koko ajan, ja jos puhelimeen vastaaminen tarkoittaa vastaustekstarin lähettämistä niin sitäkin olen tehnyt. Minusta se on ihan normaalia, kun on sitoutunut kansainväliseen työhön.

Vierailija
2/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko linkkiä, haluan tietää mikä firma kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haluan, että kun työaika loppuu niin ei tarvii enää edes ajatella työjuttuja

Vierailija
4/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin toki suostuisin.

Vierailija
5/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko etenemismahdolliauuksia?

Miksi tekisin näin?

Vierailija
6/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan kun olin töissä kansainvälisessa firmassa ja osana tiimiä, jonka jäsenet oli kaikki ympäri maailmaa. Meillä esimerkiksi palaverit saatettiin pitää Suomen aikaa klo 19.00-20.00 tai sitten aikaisin aamulla 07-08. Sitten vastaavasti jonain päivänä lähdettiin aikaisemmin tai pidettiin muutama päivä vapaata.

Useinkin tuli puheluja iltaisin, mutta tajusihan ne tietysti siellä valtameren toisellakin puolella ettei Suomen aikaa ihan keskellä yötä soitella.

Kaverilla on tiettyjä päivystysvuoroja, jolloin pitää olla valmis vastaamaan puhelimeen mihin vuorokauden aikaan tahansa, mutta tietääkseni saa noista päivistä tuplapalkan.

Ihan ilman mitään korvausta tai vapaapäiviä en suostuisi siihen, että ihan aina pitää olla tavoitettavissa ja vastaamassa puhelimeen.

Vierailija
7/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuukausipalkka on viisinumeroinen, niin toki suostuisin.

...ja kansainvälinen työ eli venyvät päivät perusteltuja, mutta ei hän silti vastaa puhelimeen ihan koska tahansa. Joku raja nyt siinäkin sentään!

Vierailija
8/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla erityisen hyvä palkka, mielenkiintoinen työ ja muuten hyvät työjärjestelyt, että moiseen lähtisin. Ellei sitten vaan olisi pakko saada mitä tahansa hommia.

Vierailija
9/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsitteleviä ketjuja, joihin aina ilmestyy joku jakamaan miehensä palkkatietoja - kun kysyttiin vastaajan omia.

Vierailija
10/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olis miten hyvä palkka.

Minulla raha ei korvaa menetettyä vapaa-aikaa ja levollisia yöunia.

Vierailija
11/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen tehnyt tuollaista työtä ja kaikkea muuta kuin hyvällä palkalla, päinvastoin. Kaikkea sitä jaksaa nuorena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi