Voiko business-tyylinen pukeutuminen naisella olla seksikästä?
Kommentit (36)
Mieheni mielestä seksikkäintä pukeutumista.
Käytän usein mm kotelomekkoja - ihan biz tyylisiä tai sitten joustavasta kankaasta olevia värikkäämpiäkin värillisten sukkisten ja trikoopaitojen kanssa. Tai "liituraitapukua" tai mustaa kynähametta valkoisen paidan kanssa. Alusvaatteet tietty aina muuta kuin sloggia:) Aina sävy sävyyn vaatteiden kanssa
Ja aina mulla on korkkarit. Vielä jos laitan hiukset nutturalle ja tummasankaiset silmälasit niin tiedän että mies lähettää kaipaavia viestejä pitkin päivää:D
Enkä siis provosoi tarkoituksella vaan olen seksikäs ihan "luonnostaan"
eli landespedenä iskemään bisnesladyjä. Tukka öljyssä eteen vedettynä ja verkkarit jalassa, farkkutakki tai nahkaliivit villapaidan päälle vedettynä etenkin tälläisenä säänä. David Bovie tyylinen kanta-askel ja tupakka alahuulessa. Tyyliin waiting on my angel in my hearth in the skyes. Välinpitämätön ilme, huoh, huulilla. Silleen et vittuuks tässä. Rakensin juuri imurin ja kansilaattorin...Oon tän tanssilattian robocop. Peukalolla silleen vinksusti ees taas et vähän väliin et jotain ja pop. Popin takiahan me täällä eletään ja ajellaan. Oon sun ajotukkis ja sä mun virta ja silleen. Tiiätte kai mitä haen. Oon sun landespedes.
- Simon
VArsinainen parkettien "ladyshave"
7
Popin takiahan me täällä eletään ja ajellaan.
7
Dance by the way!
B) miksi naisen olisi oltava seksikäs työssä? Koskeeko sama vaatimus miehiä?
että joku pukeutuisi varta vasten seksikkäästi bisnes asuun vaan että bisnes asussa oleva nainen on seksikäs. Osa on osa ei
Mutta muuten totta, jotkut on seksikkäitä vaikka jätesäkki päällä:)
Työtilanteessa seksikkyys on eräällä tapaa halpaa ja huoramaista. Esimerkiksi oikeissa yrityksissä, joissa liikkuu suuret rahat ei pidä pukeutua seksikkäästi. Seksi ja työ pidetään erillään.
Naisiltakin odotetaan tietynlaista ammattimaisuutta ja neutraaliutta menestyneiden kanssa.Seksi kuuluu vapaa-aikaan. Kun tahkotaan rahaa niin tahkotaan rahaa. Huorat tahkoo rahaa seksikkyydellä. Btw olen samaa mieltä osittain tämän Simeonin kanssa. Hänellä on oikea asenne hommaan.
T: Menestyksen aakkonen
erityisesti yrittämättä. En aio vaihtaa mummomaisiin vaatteisiin (asiallisiin mataliin kävelykenkiin, perushameisiin ja paitohin tai muodottomiin villaneuleisiin) ollakseni "uskottavampi"
Esim Nokialta lähtenyt Jerri Devard on upein ja seksikkäin bisnesnainen ketä olen koskaan nähnyt eikä kukaan epäile hänen uskottavuuttaan vaikka hänet nähtiin töissä mm pantterikuosisessa ihonmyötäisessä mekossa.
niin että uskottavuus ei ole pelkästä vaatetuksesta kiinni.
Kun noita hänen kuviaan katsoo niin kuitenkin hänellä on aina ollut hyvä maku siinä. Mistään ei tursu mitään ylimääräistä eikä vesiraja vilku.
Simon kuvaili hienosti tuossa miten voi olla tyly, myös muodikkaasti. Hän on ottanut tiettyjä elementtejä bisnestyylistä ja tehnyt siitä sopivan asusteen lauantai-illan clubbailuun.
Voimme olla varmoja ettei bisnestyyli ole ainoastaan tietynlaisesti pukeutumista vaan eräänlainen asenne erilaisia kokonaisuuksia. Erityisesti tietty tylyys kuuluu asiaan.
Make
"waiting on my angel in my hearth in the skyes"
että joku pukeutuisi varta vasten seksikkäästi bisnes asuun vaan että bisnes asussa oleva nainen on seksikäs. Osa on osa ei
Mutta muuten totta, jotkut on seksikkäitä vaikka jätesäkki päällä:)
AP kysyi nimenomaan seksikkyydestä, ei esim. tekeekö business-tyyli naisesta uskottavan, älykkään oloisen tms. Siksi kommentoin niinkuin kommentoin.
Business-tyyli oikeassa paikassa ja oikein toteutettuna tuottaa mulle monia positiivisia mielleyhtymiä. Työtoverit voivat pitää tietynlaista naista seksikkäänä, mutta tietyn tyylin valitseminen jotta olisi töissä nimenomaan _seksikäs_ on mun mielestä vähän ... yksinkertaista. Ja se taas on epäseksikästä. :)
16
että usein nuo bisnestyylisesti pukeutuvat naiset leikkii vaikeasti tavoiteltavaa
mutta ovat parin drinksun jälkeen ihan ostettavissa ja suostuvat ihan hulluihin juttuihin.
Sehän on eräänlainen kuori se biz. Kuori pitää halkaista, kuten pähkinälle tehdään ja sitten vain imaistaan pehmyt osa kitusiin.
Työtilanteessa seksikkyys on eräällä tapaa halpaa ja huoramaista. Esimerkiksi oikeissa yrityksissä, joissa liikkuu suuret rahat ei pidä pukeutua seksikkäästi. Seksi ja työ pidetään erillään.
Naisiltakin odotetaan tietynlaista ammattimaisuutta ja neutraaliutta menestyneiden kanssa.
Seksi kuuluu vapaa-aikaan. Kun tahkotaan rahaa niin tahkotaan rahaa. Huorat tahkoo rahaa seksikkyydellä. Btw olen samaa mieltä osittain tämän Simeonin kanssa. Hänellä on oikea asenne hommaan.
Naisiltakin odotetaan tietynlaista ammattimaisuutta ja neutraaliutta menestyneiden kanssa.Seksi kuuluu vapaa-aikaan. Kun tahkotaan rahaa niin tahkotaan rahaa. Huorat tahkoo rahaa seksikkyydellä. Btw olen samaa mieltä osittain tämän Simeonin kanssa. Hänellä on oikea asenne hommaan.
Mulle työpukeutuminen naisena on sitä, että pukeudun mahdollisimman epäseksikkäästi töihin. Olen miesvaltaisella alalla. Käytän muodot peittäviä vaatteita.
Ja on.
t. M30