Raukka vauva ku ei ole vaippaa :(
Vaipat loppu kokonaan, ei ole mulla nyt rahaa ja mies on töissä! :D Raukka tuossa joutuu olemaan samalla vaipalla aamusta asti.. Auttaisko harso..?
Kommentit (48)
2 eurolla paketin vaippoja, ovat ihan hyviä. Omallani olen käyttänyt niitä toisinaan.
mutta problem solved, kestovaippa sopi vielä :D!
ole vaippapaketin vertaa rahaa? Onpa lapsellasi rutiköyhä äiti. Noloa.
Mitä väliä vaikka äiti ois kuin köyhä, jos isä on tosi rikas? :o
Ihana! :D
Mitä väliä vaikka äiti ois kuin köyhä, jos isä on tosi rikas? :oIhana! :D
mut mitä ihana :D?
olisi tosi rikas, ei tarvisi tehdä yötämyöten töitä. Ai mutta kohta tulee selitys, ettei se isä ollut myöhään töisää vaan jossain ihan muualla...
Mitä väliä vaikka äiti ois kuin köyhä, jos isä on tosi rikas? :oIhana! :D
mut mitä ihana :D?
Vaan niin ihana kommentti. :D
Miehesi ilmeisesti maksaa kaikkia laskut, jos antaa siis siunelle käyttörahaa? Itse en haluaisi olla mieheni rahojen varassa..
olisi tosi rikas, ei tarvisi tehdä yötämyöten töitä. Ai mutta kohta tulee selitys, ettei se isä ollut myöhään töisää vaan jossain ihan muualla...
Vaan mun veljen raksalla, ja jos haluan olla uteleva ja epäileväinen vaimo, mitä sinä ainakin olet omalle miehelles, niin voin soittaa omalle äitille, isälle, siskolle, kaverille ööö aika monelle että oliko se siellä! :Dd itse en päässyt lopputalkoisiin kun oon sairas :(
Ja kun sanoin aluksi että tuli yöllä kotiin, niin tarkemmin se oli klo 23, olimme vauvan kanssa nukkumassa jo sillon nii se oli vähän niinku yötä :D
Tässä sulle! ;)
-AP
Ja jos välttämättä haluat tietää, niin miehellä oli eilen palkkapäivä, mutta ei muistanu ostaa niiitä ku yöllä tuli kotia! Voi huoh sua! :D Mitä väliä vaikka äiti ois kuin köyhä, jos isä on tosi rikas? :o