Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos sinulle, joka vinkkasit Keltinkangas-Järvisen temperamenttikirjasta!

Vierailija
30.11.2012 |

Kyselin täällä vinkkejä hankalan lapseni käytökseen, ja joku antoi vinkin tuosta kirjasta. Oikeasti hyvä kirja. Elämä on paljon, paljon helpompaa kun tajuan nyt edes jotain siitä, miksi minä ja lapseni koemme asiat niin eri tavalla, että meillä tuntuu olevan usein sukset ristissä - ihan vain koska olemme niin erilaisia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten, kun lapsesi on kouluikäinen ,niin kannattaa lukea myös temperamentti ja koulumenestys Keltikangas-Järviseltä :)

Vierailija
2/5 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli ollut tosi paljon vaikeuksia pojan kanssa, joka minusta kiukutteli vaan uhmatakseen, ja koska on vaikea vänkyrä, mutta kirjan myötä ymmärsin että hänellä on temperamenttipiirre matala sopeutuvuus, eikä siihen todellakaan paras apu ole se että komennetaan lisää ja pakotetaan sopeutumaan kun luullaan että piruuttaan vaan uhmailee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä olen ymmärtänyt, että minussa ei ole mitään vikaa, vaikka en olekaan sosiaalinen ihminen. Nyky-yhteiskunnassa sosiaalisuus on ylikorostettu ihanne ja joka ei ole sellainen, saattaa helposti tuntea itsensä epäonnistuneeksi ihmiseksi.

Vierailija
4/5 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän haastava eskarilainen ei tahallaan ole vänkyrä vaan nimenomaan matala sopeutuvaisuus on hänellä vahva piirre. Pärjään itse paljon paremmin lapsen kanssa kun voin ennakoida oikein.

Vierailija
5/5 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä pari tai muutama viikko sitten, en tarkemmin muista. Jos olit sinä, niin ole hyvä, kiva että otit vinkistä vaarin ja siitä oli hyötyä =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan