Mies tuli kotiin aamuviideltä ja kävi suihkussa ennen sänkyyn tuloa...
Vanha viina kyllä haisi muttei ollut kovin kännissä mielestäni.
Että sellaista sitten..ei tarvitse edes varmaan sanoa mitä ajattelen :(
Kommentit (45)
pahinta ajatella... ehkä mies oli kylmissään ja halusi lämpimään suihkuun. Yksinkertaista.
että tulisin kotiin kuudelta ja suoraan alapesulle tai suihkuun, ja sitten hyräilisin naama virneessä koko päivän. Siitähän sitten näkee miehen naamasta että miten se menikään ja keskustelun voi aloittaa.
Täällä kun menee viimeinen kuppila kiinni klo 02.
ap
Ja hyvitti sen sitten käymällä suihkussa, jotta ei haisisi niin pahalle. Kiva mies.
luona. Ikävä kyllä. Ja selityksiä löytyy, en käsitä miten miehet luulee et kaikki menee läpi.
josta osaat lukea valehteleeko. Mä käyn kyllä itse aika usein suihkussa kun tulen baarista talvella, koska olen tosi jäässä. Tai jos haisen röökiltä niin silloin myös.
Ahdista nurkkaan ja selvitä missä on ollut.
Käy haistelemassa sen viimeöiset vaatteet, jos siellä tuoksuu jokin epämääräinen, hajuvesi tai jokin muu, niin ei muuta kuin valheenpaljastus käyntiin.
Sinulla on oikeus tietää!
ei muuta kuin kysymään, missä on lorvinnut 3 tuntia?...
haistele ja tutki onko niissä spermaa!!!! Jos on niin se on harrastanut seksiä jossain! jos ei ole spermaa tai on kakkaa tai pissaa niin se vain päästi housuun ja oli pakko käydä pesulla ettei vaimo naura!
puhelimen ja kaikki taskut. Tule sitten kertomaan että minen kävi.
haistele ja tutki onko niissä spermaa!!!! Jos on niin se on harrastanut seksiä jossain! jos ei ole spermaa tai on kakkaa tai pissaa niin se vain päästi housuun ja oli pakko käydä pesulla ettei vaimo naura!
Tuo on jo sairasta !!
Yleensä sitä kyllä käydään pesulla jo sen vieraan naisen luona, joten en usko miehesi käyneen väärässä sängyssä.
Liekö tuo palellut odotellessaan taksia ja kaipasi kuumaan suihkuun, kuten joku jo ehdotti.
Pari viikkoa tämän viestin jälkeen sain vedenpitävät todisteet siitä että mies pettää,intuitioni oli siis oikea jo alussa.
ap
Mies kyllä kovasti yrittää ja vaikuttaakin kyllä oppineen jotain,mutta aika näyttää mitä tästä tulee.ap
Mies kyllä kovasti yrittää ja vaikuttaakin kyllä oppineen jotain,mutta aika näyttää mitä tästä tulee.ap
jos epäilisin jotain.
Kyllä vieraan pimpsan hajun sieltä erottaisi jos sellaiseen olisi itseään hieronut.
ja sitten jumittunut lumeen ja siinä tuli hiki.