Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syvä pettymys mieheen

Vierailija
30.11.2012 |

Mitä tehdä tilanteessa, jossa parin vuoden seurustelun ja yhteenmuuton jälkeen huomaa, että mies ei olekaan sellainen kuin kuvitteli? Mä olen tällaisessa tilanteessa. Alkuaikoina mies olisi tehnyt mitä vaan mun takia, ja siksi kai antoi harhaanjohtavan kuvan itsestään.

Nyt kun suhde on vakiintunut, niin paljastuu aivan toisenlainen mies: ei sitä kiinnostakaan mitkään mun harrastukset, ei oikeastaan mikään muu kuin autot ja tietokoneet. Lisäksi kaikenlainen hemmottelu ja arjen pienet yllätykset ovat miehen taholta jääneet aivan minimiin, itse sentään yritän joskus jotain.

Ehkä kamalinta on miehen yleinen mielenkiinnon puute. Emme voi keskustella järkevästi oikeasti mistään, kun aina on jotain muuta mietittävää tai tehtävää. Ja se mietittävä tai tehtävä liittyy aina töihin tai autoihin. Mieheltä on kadonnut kaikki halu vaivannäköön suhteemme eteen, ja mun ajatukset eivät voisi häntä enää vähempää kiinnostaa.

Olen tietoinen siitä, että joka suhteessa tulee viimeistään yhteenmuuton jälkeen pudotus maan pinnalle. Mutta onko sen pakko olla näin raju? Huomaan olevani useammin pettynyt kuin onnellinen hyvästä miehestä. Ei tuo nyt ihan karmeakaan ole, mutta mun henkisiä tarpeita ei ole tyydyttänyt enää aikoihin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alkuhuuma karisee pois ja tulee arki, näkee suhteen potentiaalin. Onko aihetta pysyä yhdessä? Teillä on nyt takana pari vuotta, eikö niin, joten siinä ajassa jo tietääkin jotain ja pystyy tekemään vastuullisia ratkaisuja. Alkuhuuma karisee kaikissa suhteissa, ja se mitä jää jäljelle, voi olla kuitenkin niin hyvää, että kumpikin haluaa pysyä yhdessä. Sinä kuulostat siltä, että suhde ei ole sinulle tarpeeksi hyvä.

Vierailija
2/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten panostat itse suhteeseen paitsi valitat täällä. Kyllä siihen suhteeseen pitää molempien panostaa ei pelkästään miehen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös uudenlaisia aikoja teidän parisuhteeseen. Kun aikaa kuluu ja vaikka nyt olettekin hiukan erillään yhteisten kiinnostuksen kohteiden puuttuessa. Myöhemmin varmasti taas huomaatte, kuinka tuo toinen onkin niin kiva ja kuinka tuon toisen kanssa onkin kiva tehdä kaikenlaista.

Ehkäpä te voisitte keksiä uuden, yhteisen harrastuksen, sellaisen joka on teille molemmille uusi. Kun tuossa sanoit, että nyt teillä ei ole sellaisia. Tai, että sinun harrastukset ei toista kiinnosta.

Kyllä varmasti vielä löydätte iloa ja innostusta myös toisen huomioimiseen ja hemmotteluun.

Jaksamista ja ilon hetkiä runsaasti teille parisuhteeseenne!!!

Vierailija
4/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikeasti yhteensopivuutta voi miettiä vasta sen jälkeen. Tähän asti kaikki toiveet ja halut ovat täyttyneet automaattisesti kuin symbioosissa vauvalla. Tästä eteenpäin teidän pitää kommunikoida, mitä oikein pitkällä tähtäimellä suhteelta toivotte. Puhumisen paikka.

Vierailija
5/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2- vuotta on suurinpiiretin se aika, jolloin huomaa haluaako toisen kanssa olla. Puhun muutaman suhteen kokemuksella. Aviomieheni kohdalla myös, mutta huomasin sen vasta erottuani, eli menimme naimisiin, enkä enää ollut silloin edes rakastunut, erosimme 7 v yhdessäolon jälkeen ilman suurempia tunteenpurkauksia. Olen ollut 4:ssä pidemmässä suhteessa, joista ne 3 päättyi 2- 2.5 vuoden kohdalla. Nyt olen elämäni miehen kanssa :4 vuotta ja ihan rakastuneita :)

Vierailija
6/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten panostat itse suhteeseen paitsi valitat täällä. Kyllä siihen suhteeseen pitää molempien panostaa ei pelkästään miehen

aloitusviestissäni että minä juuri tässä yritänkin vielä panostaa. Järjestän parhaani mukaan meille yhteistä aikaa (tosin mies usein torjuu sen), vien miehen yllärinä elokuviin tai konserttiin, ostan jotain pientä hyvää miehelle työeväiden jälkkäriksi... Sellaisia pieniä tekoja, jotka tekisivät minutkin kovin onnelliseksi. Jos itse olisin mies, niin saattaisin yllättää naisen vaikka tuomalla joskus kotiin ruusun tai vaikka pyytämällä kuutamokävelylle. Ei näiden juttujen keksiminen ole ollenkaan vaikeaa jos vain on motivaatiota. Mun motivaatio alkaa pikku hiljaa laskea kun mies ei jaksa panostaa yhtään.

Ap

Vierailija
7/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet jo syvästi pettynyt mieheen, vaikea uskoa, että teille näkyisi valoisa, yhteinen tulevaisuus :(

Vierailija
8/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet jo syvästi pettynyt mieheen, vaikea uskoa, että teille näkyisi valoisa, yhteinen tulevaisuus :(

taso vaihtelee vähän tilanteen mukaan, eilen illalla aloitusviestiä kirjoittaessa olin tosiaan hyvin surullisessa mielentilassa miehen tekemisen ohareiden takia. Meillä piti olla romanttinen sauna- ja elokuvailta mutta miehelle tuli sitten jotain tärkeämpää. Viimeisestä yhteisestä vapaaillasta taitaa olla jo kolmisen viikkoa... Suhteen jatkosta on siksikin vaikea päättää, kun yhteistä aikaa on hirveän vähän. Sitten kun sitä on, niin menee joko hyvin tai huonosti, tilanteen mukaan. Stressi ja suhteelle kasautuvat paineet eivät ainakaan auta.

Ap

Vierailija
9/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta voi puhua rakastamisesta (henkinen). Teillä sitä ei ainakaan miehen puolesta tapahtunut. Tietysti on (kai) mahdollista saavuttaa myös henkinen yhteys toiseen, mutta se vaatii paljon puhumista ja molemmilta motivaatiota.

Helpointa siihen oikeaan rakastamiseen on kuitenkin päästä sellaisen ihmisen kanssa, joka tuntuu sielunkumppanilta ihan aidosti. Jonka kanssa juttu luistaa luontevasti ja on sellainen henkinen yhteys (fyysisen lisäksi).

Näiden kirkkosiskojen mielestä ei ole mitään väliä millaisen ihmisen kanssa on yhdessä, kunhan on yhdessä sen saman kanssa elämän loppuun asti. Kaikki on vaan omasta tahdosta kiinni. Tällä perusteellahan kaikki avioliitot voitaisiin arpoa väestörekisteristä ja sitten vaan tahdottaisiin elämän loppuun asti.

Vierailija
10/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vielä tuossa vaiheessa pitäisi tulla tuollaista. Vasta eläkepäivillä.

Huono valinta ja huonosta valinnasta kärsii huono valitsija. En voi oikein lohduttaa sinua mitenkään ap.

T: 11cm mies

Vierailija
11/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vielä tuossa vaiheessa pitäisi tulla tuollaista. Vasta eläkepäivillä.

Huono valinta ja huonosta valinnasta kärsii huono valitsija. En voi oikein lohduttaa sinua mitenkään ap.

T: 11cm mies

on se, että mies oli se joka valitsi mut, ja jahtasi mua päättäväisesti kunnes ihastuin häneen. Nyt taitaa pitää mua itsestäänselvyytenä... Luulen että miehelle riittää se että hänellä ylipäätään on joku, kenen vieressä nukkua. Minulle tuo ei ihan riitä...

Ap