Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin aloitte piereskellä suhteessa?

Vierailija
29.11.2012 |

Kuinka kauan olitte ollut yhdessä, kun aloitte tuhnutella julkisesti toistenne seurassa? Ikänne silloin? Entä kakalla käynnin ilmoittaminen tarvittaessa tai se, että kakanhajun tai -loiskahduksen huomaaminen ei häirinnyt kakkaajaa?

Meillä meni 3,5 vuotta, että kumpikaan uskalsi päästää paukkua, melkeen heti sitten muutettiinkin yhteen (ei nyt sentäs vain pierujen ansiosta) ja nyt leijutellaan suorastaan riemuisasti. kakkajuttujen jakaminen alkoi vasta yhteenmuuton jälkeen. toki ennen muuttoakin olimme toistemme luona paljon ja reissailimme yhdessä. keventää ilmapiiriä, kun ei tarvitse toisen seurassa pidätellä!

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piereskellä tai paskota toisen ollessa samassa tilassa. Ei meillä töissäkään kukaan piereskele palavereissa, miksi olisin puolisolleni yhtään sen epäkohteliaampi?

Vierailija
2/67 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe tarvetta julkituhnautteluun, ilmeisesti minulla on tavallista vähemmän kaasuongelmia sitten. Mies kyllä piereskelee kaikuvasti, mutta on vähentänyt sitä, kun olen todennut pitäväni epäkunnioittavana, jos samassa huoneessa tahallaan piereskelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahallamme kiusata ketään pahoilla hajuilla ja ällöttävillä äänillä. Vahinkoja sattuu mutta niihin ei juuri kiinnitetä huomiota. Meillä tykätään siisteydestä ja hyvistä tavoista kotona.

Vierailija
4/67 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskomaan en pysty, ellen aja miestä siksi aikaa pihalle. :)

4 kk takana.

Vierailija
5/67 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo ensimmäisinä yhteisinä öinä kuulemma usein unissani. :D meillä on jopa skaboja siitä kumpi yllättää paremmin ja pahanhajuisemmin.. Ollaanki vähän lapsenmielisiä molemmat. Parhaiten oon onnistunut sängyssä peiton alla salaa päästellyt pari kanista ja tuulauttanut miehen naamalle :DD

Vierailija
6/67 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piereskellä tai paskota toisen ollessa samassa tilassa. Ei meillä töissäkään kukaan piereskele palavereissa, miksi olisin puolisolleni yhtään sen epäkohteliaampi?

kulje kotona tukka rasvaisena tai sano puolisollesi "siivoo jälkesi" - tai "tuu nyt tänne" -tyylisiä lauseita? kyllä mä käyttäydyn erilailla virallisemmissa yhteyksissä kuin kotona. kotona saan olla sitä mitä haluan, sanoa että maha on kuralla tai päästää tuhnun, jos on maha sekaisin. ihme pingotusta sun kotonasi.

t. 7v yhdessä, parin kuukauden jälkeen alettiin paukutella, kakallakin käydään ovi rakosellaan. lapsille (3v ja 5v) on opetettu, että vieraiden läsnäollessa, jonkun syödessä tai toisten sylissä tms ei paukutella, muuten ihan ok. jos joku oikein tykittää, neuvotaan vessaan. :D

Vierailija
7/67 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/67 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on huono tapa, ällöttävää haisutella toisten läsnäollessa. Ei lapsuudenkodissanikaan tehty ikinä niin. Ei pieruja tarvitse silti pidätellä, vaan voi mennä toiseen huoneeseen tai mieluiten vessaan. Emme myöskään käy kakalla vessan ovi auki. Voin kyllä valitella miehelleni, jos on maha sekaisin.

Vierailija
9/67 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olisi luontevaa eikä rentoa haista toisen läsnäollessa tahallisesti. Päinvastoin, se olisi inhottavan likaisen tuntuista, tosi kiusallista ja vaikeaa. En tykkää yksinänikään levitellä hajuja vaan käyn vessassa jos tarvitsee haista.

Vierailija
10/67 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on todella moukkamaista.

Vierailija
11/67 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulje kotona tukka rasvaisena tai sano puolisollesi "siivoo jälkesi" - tai "tuu nyt tänne" -tyylisiä lauseita? kyllä mä käyttäydyn erilailla virallisemmissa yhteyksissä kuin kotona. kotona saan olla sitä mitä haluan, sanoa että maha on kuralla tai päästää tuhnun, jos on maha sekaisin. ihme pingotusta sun kotonasi. t. 7v yhdessä, parin kuukauden jälkeen alettiin paukutella, kakallakin käydään ovi rakosellaan. lapsille (3v ja 5v) on opetettu, että vieraiden läsnäollessa, jonkun syödessä tai toisten sylissä tms ei paukutella, muuten ihan ok. jos joku oikein tykittää, neuvotaan vessaan. :D

miestä siivoamaan jälkensä.

Sinä saat olla kotonasi ihan niin kuin haluat. Meillä tämä on miehen ja lastenkin koti, ja yksi tärkeä peruspilari meillä on toisten kunnioittaminen ja huomioonottaminen. Emme piereskele toisemme kanssa samassa huoneessa, emme jätä paskavanaa vessanpyttyyn, jätä kaatunutta murokulhoa lattialle tai käytettyjä tamponeja tiskipöydälle. Tiedän, että muissa perheissä noin tehdään, mutta meillä on meidän säännöt.

Pojan tyttöystävälle oli yllätys, että kahvipöydässä ei sovi piereskellä ja kertoa, millaisia ruskeita länttejä alushousuihinsa on tullut. No, hän jäi kertatuttavuudeksi.

Vierailija
12/67 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö sä mitään eroa työkaverissa versus kumppanissa?? Voi terve mikä logiikka sulla!

Vierailija - 29.11.12 10:52 (ID 15989530)

Minusta kaikissa ihmissuhteissa yksi onnistumisen avain on toisen kunnioittaminen.

Vierailija
13/67 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ole aikuisena tarvinnut tuollaista ilmoittaa, ei edes sairaalassa leikkausten jälkeen.

Vierailija
14/67 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taisi aloittaa jossain viidensillä treffeillä. Mulla meni pidempään, pari kolme kuukautta ehkä. Mun mielestä se on jonkinlainen suhteen läheisyyden mittari. Että on toisen seurassa ihan rento ja oma itsensä. Ja pieruhuumori kukoistaa. Mies voittaa pierujen äänekkyydessä, minä hajussa, vielä kun joku päivä saadaan ne synkronoitua yhtäaikaisiksi ollaan voittamaton pari! :-D

Isolla hädällä käydään yksityisesti, tosin miestä ei hirveästi haittaisi tulla kakalle samaan aikaan kun minä meikkaan, mutta en päästä...

Vierailija
15/67 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta, naimisissa 2 vuotta. Ei vieläkään tosiaan päästellä toisen läsnäollessa, joskus tietty vahingossa. Ei meidän lapsuudenkodissakaan ikinä näin tehty, ja oon sentää leidi...:)

Oon kyllä joskus miettiny kärsiikö mieheni tästä, koska hänellä on usein maha sekaisin.

Vierailija
16/67 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja muutenkin vaadin että kotona käyttäydytään asiallisesti, puhutaan nätisti jne. Perusjuttuja.

Vierailija
17/67 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäykkis

Vierailija
18/67 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taisi aloittaa jossain viidensillä treffeillä. Mulla meni pidempään, pari kolme kuukautta ehkä. Mun mielestä se on jonkinlainen suhteen läheisyyden mittari. Että on toisen seurassa ihan rento ja oma itsensä. Ja pieruhuumori kukoistaa. Mies voittaa pierujen äänekkyydessä, minä hajussa, vielä kun joku päivä saadaan ne synkronoitua yhtäaikaisiksi ollaan voittamaton pari! :-D

Isolla hädällä käydään yksityisesti, tosin miestä ei hirveästi haittaisi tulla kakalle samaan aikaan kun minä meikkaan, mutta en päästä...

Mutta en todellakaan piereskele mieheni läheisyydessä tai käy wc:ssä samaan aikaan kuin mieheni. Todellinen läheisyys on eri asia kuin mauttomuus.

Vierailija
19/67 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö sä mitään eroa työkaverissa versus kumppanissa?? Voi terve mikä logiikka sulla!

Vierailija - 29.11.12 10:52 (ID 15989530)

Minusta kaikissa ihmissuhteissa yksi onnistumisen avain on toisen kunnioittaminen.

mutta sä kuulostat tuossa täydellisyydessäsi aika sietämättömältä. Ihan pimeetä jo tuollainen fanatismi.

Vierailija
20/67 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en todellakaan piereskele mieheni läheisyydessä tai käy wc:ssä samaan aikaan kuin mieheni. Todellinen läheisyys on eri asia kuin mauttomuus.

Mitä jos löysäisit pipoa ja kokeilisit joskus. voisi olla vapauttava kokemus.