Tykkäisitkö, jos saisit puolisolta synttärilahjaksi yllärinä
Samuli Edelmannin konsertti-illan, ravintolaruuan kivassa ravintolassa ja hotelliyön Helsingissä?
Lapsenvahtikin olisi hommattuna.
?
Kommentit (14)
..mutta mä olisin jo siitäkin,että mun mies haluis olla mun kanssa, ja että edes rakastais mua.. :(
Mies tietää, että inhoan Samuli Edelmanin musiikkia.
Samulin konserttiin en ite ostais lippuja, mutta tykkään monenlaisesta musiikista ja idea joka tapauksessa niin ihana, että tykkäisin, tykkäisin, tykkäisin.
Pääsen niin harvoin mihinkään, tai ainakaan yhdessä miehen kanssa (vuorotellaan kyllä), että toi reissu olis mulle luksusta vaikka musa olis niinkin huonoa, että sen tunnin olisin peltorit korvilla.
mut ei kiitos tuota konserttia. Toki sinne menisin, jos mies kerta tykkäis.
No ehkä se Samuli on enemmän mulle.
Mutta koko muu ohjelma miehen maun mukaan.
mutta onneksi kumpikaan meistä ei tykkää edelmanista :D
Toinen esiintyjä/show, niin menisi aika nappiin ^^
ääliömieheni kun ajattelee aina vaan itseään.
tuon konsertin voisi jättää väliin. Epäilisin kyllä puolisoni mielenterveyttä, jos olis noin valinnut.
ellei tiedä kohdehenkilön musiikkimakua :) Eli jos puolisoni antaisi minulle synttärilahjaksi lipun Edelmannin konserttiin, loukkaantuisin, koska sellainen konsertti olisi minulle pelkkää kärsimystä.
Jos Edelmannin vaihtaisi johonkin sellaiseen musiikkiin, josta pidän, niin voilà täydellinen synttärilahja! Kunhan ei siis niin, että tulee yllärinä samalle päivälle, jolle olisi jo ehtinyt tehdä kasapäin muita suunnitelmia.
Jos sen vaihtaisi esim. RSO:n tai HKO:n konserttiin, niin olisi täydellinen lahja.
Mutta jos tiedät puolisosi pitävän Edelmannista, niin hän varmasti on tosi onnellinen lahjasta.
Inhoan yllätyksiä.
Juuri ja juuri sietäisin, jos Samuli tulisi kanssani syömään ja yöksi hotelliin.