Käyttiköhän Tarja Turunen sijaissynnyttäjää?
Lausunto oli niin erikoisessa muodossa "vauva on T.T. ja M.C. biologinen lapsi".
Kommentit (8)
Ei voinut itse synnynttää, joten oli hiljaa siihen asti että sai vauvan itselleen. Kyllä se muuten olii raskaudesta kertonut.
mutta jos käytti, ja vain siitä syystä ettei rouva taiteilija halua kroppaansa pilata, niin sitten jää jotenkin itsekäs ja inhottava maku koko ihmisestä. Eri asia jos on oikeasti syy miksei voi itse odottaa ja synnyttää.
Jopa julkisuuden henkilöillä on oikeus salata raskaus vaikka loppuun asti.
Tiedä mitä vaikeuksia vaikka lapsen saamisessa on ollut ennen tätä.
Ja helppoahan se on salata. Pysyttelee vain nykyisessä kotimaassaan.
Tälläkin palstalla myös moni on kehunut palauteensa samoihin mittoihin ihan parissa kuukaudessa, ellei ole jopa kilot jääneet sairaalaan. Joten eiköhän se olisi mahdollista myös Tarjalle :)
kun katsoo kuvia tarjan facebookista, niin eihän siellä ole yhtään kuvia touko-heinäkuulta. elokuulta on kuva, ja siinä tarjalla on sen verran löysät vaatteet että voi olla vaikka hiljattain synnyttänyt.
sitä, että lapsi on biologinen, korostettiin varmaan siksi kun oli spekulaatioita siitä että olisivat adoptoineet.
Tarjalla ja Marcelolla on ollut lisääntymisvaikeuksia useiden vuosien ajan, joten eiköhän sijaissynnyttäjälle olisi ihan hyvä syy.
En voi ymmärtää miten jonkun wannabe oopperalaulajan asiat jaksaa kiinnostaa. Mutta tätähän se nobody varmaan halusikin salaperäisyydellään.
Tälläkin palstalla myös moni on kehunut palauteensa samoihin mittoihin ihan parissa kuukaudessa, ellei ole jopa kilot jääneet sairaalaan. Joten eiköhän se olisi mahdollista myös Tarjalle :)
Itse lähdin synnäriltä pillifarkut jalassa kotiin, koko maha jäi synnytyssaliin.. ja ekan lapsen kohdalla ihmettin, miksi olen synnyttämättömien osastolla, kunnes selvisi, että 90 % maha ei jääkään saliin.
Ei ole mitään kehumista vaan tosiasia minulle. Mulla oli niin pieni mahaki( kuin jalkapallo mahan kohdalla, ei muuta) että olisi kevyesti pystynyt peittämään raskauden.
Rahalla saa.. kun ei itsellään ole aikaa kärsiä kaikkia raskauden ja synnytyksen aiheuttamia särkyjä ja kipuja.