Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotan kauhulla huomista myräkkää ://

Vierailija
29.11.2012 |

Viimeksi vastavaanlaisen myräkän vuoksi myöhästyin töistä 1h (juuu lähdin ajoissa, jopa etuajassa norm lähtöaikaan nähden) ja pääsin töistä 1h myöhässä koska vanhemmat tulivat hakemaan lapsiaan myöhässä, olin siis kotona klo19 koska kotimatkaankin meni tupla-aika.

Vituttaa jo valmiiksi, ja miehellä on meno huomenna töiden jälk eli mulla olisi kiire kotiin lasten luo ja olen siis vikassa työvuorossa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin lähtä 30min tavallista aikasemmin. Ja mern onneks ruuhkaa vastaan. Kotiin pääsee sitteku pääsee, mies hakee lapset kolmen maissa, jolloin toivottavasti ei vielä oo kovin ruuhkaista.

Vierailija
2/10 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkujouluaikaan myräkät on kielletty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on nyt niin tärkeää?

Vierailija
4/10 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei minuuttiaikataulu päde jetsulleen?

Vierailija
5/10 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi meillä ei niitä olekaan kuin ääriharvoin.

Sen sijaan se että aikataulut mättää 1h-3hh on liikaa, vingu mitä vingut.

ap

Että ei minuuttiaikataulu päde jetsulleen?

Vierailija
6/10 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistyötahot paikalla myös oman työyksikön hlökunna lisäksi ja miehen oltava siellä myös.

ap

Vierailija
7/10 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten heillä kaikilla on pakottava syy olla kotona lähes siihen asti kun tilaisuus alkaa, kuten minun miehelläni koska olen vikassa vuorossa ja todnäk juna-aikataulut mättää kotimatkallani ja vanhemmat eivät selviä ajoissa hakemaan nuppujaan.

ap

Vierailija
8/10 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulen ja nautiskella töistäni oman kodin rauhassa. Illalla myräkän pitäisi olla laantunut, siispä kavereiden luo pikkujouluilemaan :)

Vierailija
9/10 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies voi lähteä ajoissa, eikä sun tarvii stressata, vaikka töissä menee myöhempään ja matkaan menee mitä menee.

Vierailija
10/10 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vittuilee koska muut eivät hae lapsiaan ajoissa myräkästä huolimatta mut itse käyttää sitä syynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän