Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääks pokka Jarna, Kaikki mitä olen -Sinin salainen tylyttäjä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistata Jarna vaikka kaikki nämä viestit, se ei poista sitä, mitä meille muille selvisi. Mitäköhän sun sponsorit tykkää sun linjasta?

Vierailija
2/7 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tuo toinen ketju poistettiin (?). Eiköhän ole selvää, että tämä tietty hlö on tässä takana. Muutenhan varmasti kävisi Sinin blogissa maineensa puhdistamassa (kun kerran itse Kultahipun blogissakin kertoi siellä muutenkin vierailevansa/vierailleensa). Lisäksi Sinin kommentti siitä, että tämä henkilö omassa blogissaan yrittää antaa juuri toisenlaista vaikutelmaa itsestään, osuu mun mielestä ihan nappiin kun miettii tätä tiettyä "anonyymi-bloggaajaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarna olet niin luuseri! Aina ollut! Läski mamma, joka syötti 1v:lla kaikkia lisäainejuttuja, kunnes "hurahti luomuiluun" . Tasoa prisma. Voi häpeä!

Vierailija
4/7 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten kehtaa aikuinen ihminen tehdä tuollaista! Itse en aio enää hänen blogissaan vierailla.

Vierailija
5/7 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Jarnan blogin vakilukija ja en ole ikinä aiemmin epäillyt mitään ikävää hänestä. Tykkään Jarnan blogista kaikkineen ja olen ajatellut hänen joutuneen ikävien häiriköiden uhriksi ja kyllähän se varmasti niinkin on. Tuo vaikuttaa kyllä aika pahalta hänen kannaltaan........

Nainen on naiselle susi? Ilmeinen kilpailu on lastenvaateblogisteilla keskenään. Ja juuri naisille tyypillisellä tavalla: kasvotusten ollaan mielin kielin ja tehdään vaivihkaa selän takana ja ikävillä kieroilla tavoilla mustamaalausta. Onneksi mulla ei ole blogia!

Meni kyllä hieman maku nyt hetkeksi Jarnan blogiin, koska mun mielestä tapaus vaikuttaa valitettavasti aika selvältä tämän viestin ja Kaikki mitä olen viimeisimmän kirjoituksen perusteella :(

Vierailija
6/7 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siihen blogiin jättänyt? En ole aiempia ketjuja aiheesta nähnyt, joten ihan mielenkiinnosta kyselen. Jarnan pimeä puoli paljastuu...

Vierailija
7/7 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Jarna jatkaa samaa touhua instassa nimellä sarkkux

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi