Minkälainen olisi sinun ihanneperhe?
Me ollaan vasta häitä järjestämässä, mut on kiva visioida nyt omia haaveita. Musta olis ihaninta jos saatais aika pian nyt häiden jälkeen (oon 27, mies 30) vauva, ja sit toinen parin kolmen vuoden ikäerolla. Kivointa olis jos molemmat olis tyttöjä ja aika helppoja ja rauhallisia. Sit oltais aika nuoria vanhempia, ja elämä olis aika helppoa jo siinä kolmikymppisenä.
Eli mun unelmaperhe olis kaksi tyttöä parin vuoden ikäerolla. Minkälainen teidän muiden mielestä olis paras mahdollinen tilanne lasten ikäerojen/sukupuolen suhteen?
Kommentit (3)
Ihanneskenaariossa ensinnä muuttaisimme miesystäväni kanssa yhteen. Ollaan seurusteltu pian 1 v. Toivon että hän alkaisi taas haluamaan vauvaa, niinkuin pari kuukautta sitten halusi.
Haluaisin tulla raskaaksi jo ensi vuonna, kun täytän jo 33. Pääasia että lapsi olisi terve, ja että parisuhde olisi kestävä ja turvallinen ympäristö lapsen kasvaa. Ehkä toinen lapsi, ennen kuin oon liian vanha, jos tuntuu siltä että jaksaisi kahden kanssa. Aion hoitaa lasta/lapsia kotona 3 v ikään asti.
Ei tässä iässä voi haaveilla enää kovin suurista ikäeroista, vai voiko? En edes tiedä, minkä ikäinen tulen olemaan esikoisen syntyessä, jos sellainen onni kohtaa.
Parin vuoden ikäerolla. Nyt on 2v ja toisen pitäisi kohta syntyä. Sukupuolia, ikäeroja ja todellista lopullista lapsimäärää tärkeämpää on että kaikki on terveitä ja onnellisia ja parisuhde läheinen ja hyvä.
Niin ja haluan ennemmin haastavia lapsia. Musta on ihanaa kun ei pääse liian helpolla. Ehkä tuota toivetta kadun vielä joskus. :)
mulla olis 2 lasta, tyttö ja poika, ehkä 5 vuoden ikäerolla