Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietkö lapsesi päiväkotiin jos olet itse sairauslomalla

Vierailija
29.11.2012 |

töistäsi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pikemminkin isä vie. Saa rauhassa huilia.

Vierailija
2/12 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnossa että jaksan nousta sängystä ja pukeutua niin varmaan menen sitten töihinkin! Eli en todellakaan vie. Jos olen niin sairas että jään kotiin niin olen sitten tosi sairas, ja silloin en sängystä sen vertaa nouse että lähtisin vieläpä autolla ajelemaan.

Vierailija
4/12 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisillä voimilla tarhaan ja sitten äkkiä kotiin nukkumaan.

Vierailija
5/12 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä makaan siellä sängyssä kipeänä.

No jos on sellainen tauti, jonka kanssa pystyy lasta hoitamaan, mutta ei pysty olemaan töissä, eikä hoidossa ole mitään erityistä kivaa, voin pitää lapsen kotonakin, ainakin vähän aikaa.

Vierailija
6/12 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kotona kun flunssan seurauksena ääni meni... Ja kyllä, ajattelin viedä lapsen huomenna päiväkotiin, sillä en voi olla kotona puhumatta koko päivää aktiivisen leikki-ikäisen kanssa. Tarkoitus olisi päästä pian työkuntoon. Auton ajamista ja kävelyä ei vaivani haittaa yhtään, toki olen vielä vähän flunssainen, mutta jos tuota ääntä ei lasketa olen muuten jokseenkin työkykyinen. Huomisesta osa kuluukin kotona töitä tehden, mikä ei myöskään onnistuisi lapsen kanssa.

Vierailija
7/12 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäiset päivät lapsi oli kotona. Oli kuitenkin käsittämättömän levoton, kun äiti ei muuta voinut tehdä kuin maata sängyssä.

Sen jälkeen vein aamupäiviksi (3 tunniksi) kuluttamaan energiaa päiväkotiin. Sain itse nukkua rauhassa yöllä menetettyjä unia. Lapsi oli tyytyväinen ja äiti myös.

Ja, lapsi on 5v.

Vierailija
8/12 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toinen on korkeassa kuumeessa, oksennustaudissa tms. voimattomassa tilassa ja toisen työaika sattuu olemaan hoitoajan puitteissa, töihin lähtijä vie lapsen hoitoon. Mutta todella kipeänä ei kumpikaan meistä suostu viemään tai hakemaan lasta hoitoon joten lapsi jää silloin kotiin.

Flunssassa tms. pienemmässä jos tunnetaan, että voin hoitaa lasta niin ei viedä hoitoon.

Viime tammikuun mies oli esim. kotona koko kuukauden välilevynpullistuman takia ja kaikki lapset olivat myös kotona, ei päivääkään hoidossa. Mutta riippuu myös lasten iästä, jos kanneltava niin eihän silloin olisi voinut edes olla kotona. Ei niin mustavalkoinen asia :/.

Vierailija
9/12 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas on pitempi saikku jonka loppuvaiheessa olo on jo hyvä, niin pidän lapset kotona.

En ymmärrä miksi tällaista tarvitsee edes miettiä. Sairausloma on työntekijän toipumista varten, ja jos jaksaa hoitaa lapsia niin silloin varmasit jaksaa mennä töihinkin.

Vierailija
10/12 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaksi viikkoa sairaslomalla työtapaturman takia. Ei ollut mitään tarvetta viedä 5-vuotiasta päiväkotiin. En vie edes siksi, että hoidosta menee kuitenkin maksimimaksu.

Vierailija
11/12 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen huonossa kunnossa, lepään. Jos paremmassa, mutten jostain syystä voi mennä (tartuntavaara tms), hoidan työsähköposteja ja -puheluita.

Vierailija
12/12 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä minulla on..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän