Aijotteko vielä alkaa tänävuonna laihduttamaan, vai onko peli....?
menetetty, kun juhlapäiviä niin paljon. Eli ens vuonnako sitten ?? Vähän on motivaatio nyt hukassa
Kommentit (15)
4 kiloa pitäis vielä ennen vuodenvaidetta tiputtaa. Jos on tiedossa herkkuja, en syö sitten sinä päivänä mitään muuta.
Esim huomenna on pikkujoulut ja tulee syötyä ja juotua, joten litkin päivän kahvia ja vettä. Sitten syön klo 19 ja maha täynnä voi jo juodakin.
Eli jonkinlaista kiristystä nyt on kuitenkin luvassa ennen tammikuuta.
vajaa kuukaus laihiksella ja painoa tippunu 7.7 kg :) tammikuuhun asti laihuttelen ja yritän päästä sinne 90kg tuntumaan. Nyt paino on reilu 102 kg.
vajaa kuukaus laihiksella ja painoa tippunu 7.7 kg :) tammikuuhun asti laihuttelen ja yritän päästä sinne 90kg tuntumaan. Nyt paino on reilu 102 kg.
Tämän vuoden tavoitteesta puuttuu enää kilo, mutta vaikeaa tulee olemaan. Pikkujoulujen, joulun ja uudenvuoden lisäksi tulossa on kahdet syntymäpäivät, nimipäivä ja hääpäivä. Joka vuosi sama juttu: joulun aikaan tahtoo kertyä kiloja, ei suinkaan vähentyä. Mutta yritän saada sen kilon kuitenkin pois vielä ennen joulua. Normaalitahtini on niinkin hidas kuin kilo kuukaudessa.
xtravaganzalla niin se mahdollistaa tuon nopean laihdutuksen :) en olis kyllä osannu muuten laihduttaa. Nimittäin niitäkin yrityksiä löytyy.
terveisin 102 kg
xtravaganzalla niin se mahdollistaa tuon nopean laihdutuksen :) en olis kyllä osannu muuten laihduttaa. Nimittäin niitäkin yrityksiä löytyy. terveisin 102 kg
Itse ajattelin yrittää laihtua tänä vuonna vielä 3,5 - 5kg. Viisi kiloa voi tehdä tiukkaa, mutta olisi niin ihanaa painaa jouluksi 80kg. Minulla on motivaatio kerrankin aivan huipussaan. Tsemppiä ap, toivo ei ole tältä vuodelta mennyt, mutta motivaatiota tarvitset!
Nimim.
170cm/83,5kg
Aamupaino tänään, 24.12.12, oli 79,9kg. :) Ihan mahtavaa.
Ehkä sitten vielä vuodenvaihteeksi -1,5kg niin olisi kasassa se viisi kiloa josta puhuin. :P Luulin kyllä painon nousseen viikonlopun yli, koska se vietettiin anoppilassa jouluruuan merkeissä, mutta selvästi sain pidettyä itseni sopivasti ruodussa kun paino jopa tippui 200g.
8kg elokuusta alkaen. Ei ole jättänyt mitään lajeja syömättä, vaan syö pienempiä annoksia, ei liikuntaa.
Olen iloinen puolestaan. Itselläni on pari kiloa liikaa ja tiedän niitten lähtevän, kun harvennan karkkien syöntiä.
No ainahan voi yrittää tinkiä, ettei syö ruokaa :)
Ne herkut kun tuntuu olevan vähän must. Pitää maistaa mitä leipoo, ja kylässä ei kehtaa nyrpistää nenää;;
Kyllä minäkin maistan mitä leivon ja otan kylässä herkkuja jos tarjotaan. Syön myös ruokaa, kunnolla ja monipuolisesti, siitä en todellakaan tingi, koska se on ollut avain laihtumiseen ja nykyiseen 55kg:n painooni :)
Minäkin söin jopa suklaata. :o Ja pullaa. Mutta vähän.
Vau! Sanon minä. Ehkä minusta on oikeasti tulossa hoikka, mieleltänikin. Olen ajatellut että jos nyt syön kuin hoikka, niin sitten ei tarvitsisi edes muuttaa ruokatapoja kun pääsee tavoitapainoon. Win-win!
Nro 12
Olen koko syksyn ollut laihdutusmoodissa. Alkusyksystä aloin korvaamaan jokapäiväiset herkut oikealla ruoalla ja siitä vähitellen vähensin herkuttelukertoja entisestään. Nyt olen parissa kuukaudessa syönyt vain pari suklaapalaa. Pari viikkoa sitten aloin vihdoin karsimaan normaalistakin ruoasta, koska selvästi söin edelleen sitä liikaa. Laihduin kyllä syksyn alusta asti, mutta tahti olisi voinut olla parempikin.
Nyt siis olen vielä totuttelemassa pienempiin ruokamääriin ja se jo itsessään kiristää hermoja. Tähän vielä jouluherkkuhoutukset päälle, niin ärh!
lihavaa ajattelutapaa. Että on erikseen laihdutusajat ja lihomisajat, mutta mitään tasaista aikaa ei voi olla. Joko nähdään nälkää tai mässäillään. Mikset voisi syödä koko ajan terveellisesti, jopa vähän laihtuen jos se kerran on tavoitteesi? Sitten ei ne juhlapäivien herkuttelutkaan kostautuisi niin pahasti.
No ainahan voi yrittää tinkiä, ettei syö ruokaa :)
Ne herkut kun tuntuu olevan vähän must. Pitää maistaa mitä leipoo, ja kylässä ei kehtaa nyrpistää nenää;;
Itse ajattelin yrittää laihtua tänä vuonna vielä 3,5 - 5kg. Viisi kiloa voi tehdä tiukkaa, mutta olisi niin ihanaa painaa jouluksi 80kg. Minulla on motivaatio kerrankin aivan huipussaan. Tsemppiä ap, toivo ei ole tältä vuodelta mennyt, mutta motivaatiota tarvitset!
Nimim.
170cm/83,5kg