Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojalla pikkareissa pippelin pään kohdalla jotain valkoista jauhemaisen näköistä ainetta :O

Vierailija
28.11.2012 |

Mitäköhän se mahtaa olla? On aina silloin tällöin. Onkohan siihen päässyt pissaa ja siitä on sit jääny jotain, mutta eihän pissastakaan pitäis mitään kalkkijauheen näköstä jäähä? :O

En keksi mitä se vois olla. Muistelen kyllä, että joskus pippelissäkin ois ollu jotain tommosta :/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huolestunut kolmevuotiaan äiti, joka taas bongasi nukkumaanmennessä pikkareissa tämmöstä :/

ap

Vierailija
2/6 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaippaikäisenä esinahassa yhtäkkiä patti. Lääkärikään ei tiennyt mikä se on. Lääkärikäynnin jälkeen se kuitenkin puhkesi ja sisältä tuli tuollaista valkoista jauhomaista ainetta. Ei mitään nestettä eikä mitään merkkejä tulehduksesta. Lääkäri konsultoi vielä lastenlääkäriä asiasta, loppupäätelmä: talirauhanen ei ollut pääsyt aukeamaan ihon pintaan vaan talia (eli siis rasvaa) oli kertynyt patiksi ihoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sellaiksei mieltämään millään. Ei siis millään muotoa ole talimaista, vaan ennemmin kuin kalkkijauhetta. Mä jo pelkään kohta virtsakiviä tai jotain, jos pissassa on noin paljon kuivuessa saostuvaa ainetta. :/

ap

Vierailija
4/6 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pissaaminen sujuu normaalisti, ei tunnu kipua ja lapsi voi muutenkin hyvin, niin ei se varmaan mitään vakavaa ole. Jos se on wc-paperista jäänyt?

Vierailija
5/6 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vain pesuainejäämiä? Jos teillä on huono huuhtelu pyykkikoneessa.

Vierailija
6/6 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välillä ihmetellyt samaa, mutta en ole jaksanut selvitellä asiaa sen kummemmin, koska mitään varsinaista vaivaa ei pojalla näytä olevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi