Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun käyn Hesessä, siellä on joku ylipainoinen mamma "vaunulenkillä"

Vierailija
28.11.2012 |

Käyn joka päivä ulkona lounaalla ja noin kerran kuukaudessa tulee piipahdettua Hesburgerissa. Koskaan, en ikinä koskaan muulloin näe vaunuilevia mammoja lounaalla muissa ravintoloissa, mutta Hesessä niitä on aina ja useita. Ja aina nämä mammat ovat myös ylipainoisia. Mistä mahtaa johtua?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn ehkä 2-4 kertaa vuodessa lasten kanssa hesessä, ja itse en ainakaan kiinnitä huomioita muiden ihmisten painoihin.

Onko sinusta jotenkin väärin että sun mielestä ylipainoiset vaunumammat käyvät hesessä?

Painorajaako sinne haluat vai mikä on?

Ihmisiä kun on ja tulee aina olemaan eripainoisia, eri näköisiä, eri kokoisia, eri värisiä, ja ihmisiä on myös tyhmiä.

Joo, ja en ole ylipainoinen, kun kuitenkin seuraavaksi sitä alat parjaamaan, muuta elämää kun sulla ei taida olla.

Vierailija
2/3 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs AP sinusta tekee paremman, kuin niistä muista, kun itsekin olet samassa tilanteessa, Hesessä syömässä mättöruokaa???

Ja ovatko ne ylipainoiset mammat aina samoja??? Ja mikä siinä vaunuttelussa on pahaa? Olisivatko enemmän OK, jos olisivat ilman vaunujaan siellä???

Ei kuule sulla järki pakota. Itse samaa mättöä vedät, mutta muille naurat. ÖÖÖ???? Mikä logiikka??? Kohta sä olet se ylipainoinen, kun siellä ravaat noinkin usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän se sulle kuuluu? Ihmisten paino nyt ylipäätään, ja mitä ihmettä sinä jonnekin Heseen lounaalle menet? En laske tuota kyllä ulkona lounastamiseksi.

Tiedätkös, mä olen nähnyt useita ylipainoisia marketin vihannes- ja jopa maito-osastollakin. Ja leipiäkin ne näyttävät hamuavan. :-O Mistäköhän se johtuu?

Taidat olla sellainen valittaja, johon koko muu lähipiiri on jo kurkkuaan myöten kyllästynyt ja tämä on ainoa kanava urputtaa. Miksi ylipainoinen ei saisi vetää hampurilaisateriaa siinä missä ne anorektikotkin? Pitäisikö syöminen kieltää ylipainoisilta kokonaan? Oliko sulla todellakin ainoana tavoitteena elämässä synnytyksen jälkeen vetää päivätolkulla vaunulenkkejä VAIN LAIHTUAKSESI?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi