Kuinka usein nainen saa tehdä aloitteen seksiin? Saako joka päivä?
Kommentit (6)
usein enemmänkin ja on tietysti väsynyt, että "vaadinko" mä liikaa. -ap
Mietin vain, että mies on usein tosi väsynyt, eli suostuuko hän seksiin vain minun mielikseni. Niin että pitäisiköhän lopettaa aloitteet ja antaa miehen tehdä ne itse.
ja jos ei jaksa, en pahastu. Jos mua haluttaa niin että järki lähtee, kyllä se antaa vaikkei jaksakaan. Silläkin on hirvittäviä työputkia ja on väsynyt. Usein olen itsekin. Toisaalta en ole parhaimmillani jos olen monta päivää ilman, alan vähän kärttyiseksi..
Eiköhän pyytäminen ole jees, vaatiminen ei niinkään.
Entä jos mies joutuu väsymyksen takia antamaan pakit useamman kerran peräkkäin? Ja entä jos nainen on niin tyhmä että mainitsee asiasta melkoisen kärkkäästi? Tuleeko miehelle joku alemmuuskompleksi tyyliin "kyllähän miehen pitäisi saada pidettyä naisensa tyytyväisenä.." jos nainen haluaakin useammin kuin mies? Entä jos nainen joutuu itse tyydyttämään itsensä?
mutta tosiaan pitää antaa miehelle tilaisuus myös kieltäytyä, jos se on kovin väsynyt. Kielto ei ole henk.kohtainen loukkaus, jos oikeasti on raskas vaihe töissä menossa. Minäkin (olen kyllä nainen) osaan sanoa ei, jos olen väsynyt, ja aivan hyvin mieheni tuon ymmärtää. Joskus taas minä saan pakit, mutta en murehdi sitä sen enempää.
Nykyään vaimo tekee aloitteen seksiin noin kerran vuodessa, joten tuo AP:n ehdotus kuulostaa aika kivalta ;)