Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin joululahja jonka olet saanut?

Vierailija
28.11.2012 |

Mitä tosi noloa olet saanut joululahjaksi? Keneltä lahjan sait? Suutuitko vai naurattiko lähinnä? Oliko lahjan antajan tarkoitus loukata vai oliko hän vain ajattelematon?

Mun ehdottomasti noloin lahja on anopilta saatu selluliittiharja. Siis sellainen jolla voi hieroa läskejään. Ja siis mainittakoon että en ole kovin "selluliittinen" vaan ihan normaailpainoinen/-vartaloinen. Selluliittiä toki on mutta ei niin että olisin siitä valittanut tai itse huolissani. Harja on ollut käyttämättömänä. Edesmennyt anoppi oli ajattelematon, ei tarkoittanut loukata vaikka tosta ois kyllä voinu. Tämä oli noloa lähinnä anopille, itse en nolostunut mutta lahja oli kyllä tosi nolo.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltä. Samana jouluna hän sai minulta monen sadan euron järjestelmäkameran(oli itse saanut valita).Taisi kuitenkin huomata "epäsuhdan" lahjoissa, sillä hyvitteli katastrofia lupaamalla shoppailureissun. No se on mies. Ihan ookoo muuten.

Vierailija
22/39 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut mm. ryppyvoidetta ja hyppynarun jossa kierrosmittari.

On myös juuri sellainen joka ostaa jostain vapaavalinnasta tms. alelaareista jotain ihan roskaa ja laittaa ne pakettiin. Aina hintalappuineen! Lapset saa aina huonolaatuisia piirustustarvikkeita tai palapelejä, meille vanhemmille tulee juuri jotain lehtien kylkiäisenä saatua outoa..

Harmi, kun en vaan jotenkin saa sanotuksi että ostaisi jotain muuta vähemmän tai sitten ei mitään.. Loukkaantuisi kuitenkin. Sitten toisaalta harmittaa kun vähiä rahojaan sellaiseen tuhlaa mistä ei tykätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi elää vähän omassa maailmassaan, eikä tiennyt sellaista laitetta olevankaan. Kyseli sitten siinä sukujuhlassa kovasti, että mikä ja miksi tuollainen. Oli kohtuullisen vaivaannuttavaa.

Että mulla kasvaa turkista säärissä, mies haluaa, että kerin sen ja teen siitä sille villapaidan.

Mä käännän aina tuollaiset nolot tilanteet supernoloiksi niin, että alkaa jo kaikkia naurattaa!

Itse sain mieheltä kerran järkyn kokoisen dildon. Perhejuhla oli myös. Kun jotkut sukulaiset sitä kauhisteli, sanoin, että tämä taisikin olla joululahja miehelle - se kun on aina haaveillut, että joku panisi sitä pyllyyn. No ihan noilla sanoilla en sanonut, mutta vihjailin.

Vierailija
24/39 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka avasin kaikkien nähden

Vierailija
25/39 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain kaverilta lahjaksi hiusharjan ja suklaalevyn. Jonkinlainen viime hetken hätälahja varmaan, kun sai minulta itse hartaudella kutomani sukat lahjaksi.

Vierailija
26/39 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedätte että jos noita kertyy niin niistä voi kuitenkin kirpparilla saada hyvät voitot? :D Varmaankin ne samat ihmiset sitten ostavat taas uudeksi joululahjaksi. Itse olen laittanut vaikka mitä kaupanpäällisiä sinne myyntiin marras-joulukuussa ja hyvin menee kaupaksi!

Vierailija
27/39 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

appiukoltaan ensimmäisenä aviojoulunaan Käytöksen kultaisen kirjan. Ei naurattanut sukujoulussa lahjoja avattaessa.

Vierailija
28/39 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime jouluna Kama Sutran appiukolta, siis MULLE osoitettuna lahjana, ei mulle ja mun miehelle.

Ei paljoa nolommaksi voi enää mennä.

Taidan antaa sille pumpattavan Barbaran tänä jouluna.

Vierailija
29/39 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun äidiltä 40 vuotta vanhan käytetyn froteisen pesukintaan. Ihmettelen vieläkin, että oliko hän tahallaan tökerö, vai luuliko, etten muista pesukintasta.

Vierailija
30/39 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sai anopiltaan laminoidun BMI-taulukon :-D

Mun mielestä se on kaikkien aikojen hauskin.

Vierailija
31/39 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt tytär, niin olen vähän ihmetellyt paria joululahjaa, jotka sain teiniä äidiltäni. Meinaan, että ihan kivoja lahjoja ne olivat, mutta epäkäytännöllisiä, enkä itse ostaisi semmoisia omalle teinilleni.

Ne olivat molemmat yöpaitoja ja semmoista kevyttä hiostavaa keinosatiinia. Yksi oli ns. teddyasu, semmoinen olkaimellinen pitsikoristeinen yöasu, jossa on yhdistetty housu ja toppi. Se ei lämmitä ja oli epäkäytännöllinenkin, kun vessassa käydessä piti riisua koko asu alas.

Toinen oli hiostava pyjama, joka oli tehty tiikeriraitakuvioisesta ohuesta keinokuitusatiinista.

Vierailija
32/39 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisenä jouluna naimisiinmenomme jälkeen ilmeisesti kioskista ostetun, kiiltäväkantisen kirjan, jonka kansikuvassa uhkea (ylipursuava) blondi, ja kirjan nimi "Du skall icke hava lust" (sinun ei pidä himoitseman).

Vaikka ei se oikeastaan nolo ollut, pikemminkin antoi meille hyvät naurut monta kertaa.

Vierailija
33/39 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä voi käyttää kuin apteekin pesuaineita, tai juot vain maustamatonta teetä????

Kuulostat aika kiittämättömältä tyypiltä.

Vierailija
34/39 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisinko tänä vuonna Finlandia-voittajan sijaan Kirjapörssin alelaarista 3 euron tai parin kirjaa, Tiimarista 6mustekynää, Lidlistä pari halpaa suklaapatukkaa ja nämä kaikki pakkaisin yksitellen! Mitä luulette, menisikö viesti perille??? :-))

Toivoo kalliita hajuvesiä, kasvovoiteita ja se ostaa alesta vääränkokoiset pörrösukat ja pitkät kalsarit.

Vierailija
35/39 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukaistessani ketjua mietin juuri tuota laminoitua BMI taulukon saajaa. Onko vielä AV:llä mut joku muu näköjään muisti myös. Se on kyllä legendaarisin :) Terkkuja sinulle jos luet .

Vierailija
36/39 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näissä ketjuissa on aina joku, joka muistuttaa laminoidusta bmi-taulukosta :) Aivan ehdottomasti noloin lahja ikinä! Onkos miniä paikalla?

Vierailija
37/39 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa oli äärettömän perverssejä panokuvia. Ne eivät olleet edes hauskoja huumorikuvia vaan oikeasti sellaisia, ettei kyllä tehnyt mieli tarjota juotavaa niistä kenellekään. Heitin vähin äänin roskikseen enkä puhunut niistä koskaan lahjan antajalle (sukulainen).

Vierailija
38/39 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä paljastuu yleensä jotain kamalaa.

Viime jouluna tuli tiimarista tai tokmannilta tms. ostetut puiset, noin 30 cm korkeat kynttilänjalat. Oli oikeasti susirumat. Pistin takkaan, hyvin lämmitti.

Anopilta mies saa aina jotkin hupikalsarit. Viimeksi oli teksti "kylän kovin soni" ja toiset, jotka oli kirkkaanpunaiset "silkki"boksert (polyesteriä). Anoppi ei ole huumorintajulla pilattu, en tiedä mistä aina löytää näitä.

Vierailija
39/39 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset pitsiset sukat jotka yltää puolireiteen, maksamakkaran väriset. Leopardikuvioinen bolero, jotain tekoturkista. Joku vitun kukallinen ryysy kirpparilta.

Juu, arvatkaa vaan keneltä. Ja ihan tarkoituksella noita antelee ja mua naurattaa. Viime jouluna en edes avannut paketteja, vaan nakkasin roksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä