Jos mies haukkuu kaikkia pitempiaikaisia entisiään, niin
Onko miehessä aina vika? Minä itse tunnen kaksi miehen exää, ja voin vahvistaa kyllä miehen sanat, ja itseasiassa ihmettelen suuresti, miksi moiset naiset oli valinnut. Toisen tiesin jo ennen kun tutustuin mieheeni, ja on yksi vastenmielisimmistä ihmisistä, jonka olen ikinä tavannut. Olin järkyttynyt ja inhotti, kun kuulin sit aikanaan, että oli miehen pitkäaikainen ex.
Kommentit (5)
sen verran vikaa, jos kokee tarvetta haukkua niitä entisiään, joita joskus suuresti on rakastanut... Päätynet samaan kastiin, mikäli eroatte joskus.
on niin sairaalloisen mustasukkainen, että lyö turpaan useita kertoja. Hajottaa tavaroita, potkii autoa ym..
Tuskin kovin pienellä "voi voi ku se söpöliini vähän kiukustui" kuittaa asiaa
ne eksänsä siinä hetkessä, kun mätkivät miestäsi vai nyt jälkikäteen sulle?
jokainen meistä valitsee itseelleen tietyn tyyppisen puolison. Vanha sanonta sanoo, että vakka kantensa valitsee. Jotkut puhuvat vetovoiman laista. Minä puhun siitä, että nepparilla on aina vastapuolisko.
Tästä syystä alkoholistin vaimo nai kerta toisensa jälkeen alkoholistin. Alistuja löytää aina uudelleen alistajan. Petettyä petetään yhä uudellen ja uudelleen.
Tämä johtuu minusta itsestäni. Minussa on jokin magneetti, joka vetää tietyn tyyppistä ihmistä puoleensa. Ja se magneetti johtuu menneisyydestäni ja lapsuudestani.
Hyvä uutinen on se, että kun kohtaa menneen ja käsittelee ongelmansa, niin itse muuttuu ja samalla muuttuu se, millaisia ihmisiä jatkossa vetää puoleensa.
sen verran vikaa, jos kokee tarvetta haukkua niitä entisiään, joita joskus suuresti on rakastanut... Päätynet samaan kastiin, mikäli eroatte joskus.