Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuisen naisen jättifinnit

Vierailija
28.11.2012 |

Mitä ihmettä näiden kanssa tekee? Olen 36-vuotias ja minulle tulee säännöllisesti naamaan (lähinnä leukaan) ihan hirveitä horror-finnejä. Rumiahan ne ovat, mutta ennen kaikkea kipeitä. Ne eivät "tule pintaan" oma-aloitteisesti, vaan ovat vain uskomattoman kipeäitä paukamia.

Minulla on käytössä Clindoxyliä, joka auttaa jonkin verran. Tetrasykliinille olen allerginen. Onko olemassa jotakin täsmälääkettä sille, jos tunnen, että sellainen kipeä pahkura on tulossa? Ulkonäkö ei ole niin paha ongelma kuin se saamarin kipu ja tykytys, joka on inhottavaa.

Voi kun tämän saisi pysäytettyä jotenkin, ettei tästä tulisi taas sellaista paukamaa, mutta ei taida onnistua.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jätä sitä kuivumaan yön ajaksi paukaman päälle, niin aamulla on jo laskenut.

Vierailija
2/13 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-tretioniini ja vähintään ehkäisypillerit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ehdotan kuin edellinen, eli ihotautilääkärille. Sieltä sain itse hieman edes apua sitkeään patti- ja punanaama-ongelmaan.

Vierailija
4/13 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, työkaverilleni 50 v määrättiin sitä isoon paukamaan leuassa. Ei lähtenyt millään muulla.

Itse saan hormonaalisia näppyjä, joihin auttaa vahva A-vitamiinivoide (reseptillä).

Vierailija
5/13 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen auttaa parhaiten antibiootit, mutta myös voiteista saa apua.

Itse olen saanut apua myös ruokavaliosta. Googlella löytyy lisätietoja jos kiinnostaa.

Suosittelen käymään ihotautilääkärillä. Yleislääkärit eivät osaa tunnistaa eivätkä hoitaa ruusufinniä, ainakaan minun kokemusteni mukaan.

Vierailija
6/13 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen auttaa parhaiten antibiootit, mutta myös voiteista saa apua.

Itse olen saanut apua myös ruokavaliosta. Googlella löytyy lisätietoja jos kiinnostaa.

Suosittelen käymään ihotautilääkärillä. Yleislääkärit eivät osaa tunnistaa eivätkä hoitaa ruusufinniä, ainakaan minun kokemusteni mukaan.

Mulla tulee tasaisesti jommalle kummalle puolelle leukaa sellainen ISO finni, jota ei voi edes turskauttaa, kun ei siitä tule mitään. Kipeä se alkuun on. Ja ikää mullakin 36v ja e-pillerit käytössä.

Vierailija
7/13 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ovat hormooni peräisiä.

Ja sanoi, että ei saa puristaa. Muuten saattaa puhjeta ihon alle se tulehdus.

Vierailija
8/13 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taatusti kärsi sen jälkeen finneistä.

Vierailija
9/13 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin pitkään apteekista saatavia tuotteita ilman hyötyä. Sitten menin ihotautilääkärille ja sain oikeita hoitotuotteita. Viimein päädyin kokeilemaan Diane Nova -pillereitä ja ne ovat tuoneet täyden helpotuksen, suosittelen kokeilemaan. Mulla ne tasaavat myös jonkin verran ailahtelevaa mielialaa.

Ne paukamat olivat jotain ihan hirveätä, jos niitä ei ole kokenut niin ei voi tietää.. Eikä niitä edes voi puristella, koska se tulehdus on niin syvällä - tulehdusmätä leviäisi vain ihokudokseen. Ja jouduin ottamaan joskus särkylääkettä, kun jomotus oli niin kovaa. Eikä ne todellakaan olleet mitään kauniita naamassa.

Mars ihotautilääkärille!

Vierailija
10/13 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin pitkään apteekista saatavia tuotteita ilman hyötyä. Sitten menin ihotautilääkärille ja sain oikeita hoitotuotteita. Viimein päädyin kokeilemaan Diane Nova -pillereitä ja ne ovat tuoneet täyden helpotuksen, suosittelen kokeilemaan. Mulla ne tasaavat myös jonkin verran ailahtelevaa mielialaa.

Ne paukamat olivat jotain ihan hirveätä, jos niitä ei ole kokenut niin ei voi tietää.. Eikä niitä edes voi puristella, koska se tulehdus on niin syvällä - tulehdusmätä leviäisi vain ihokudokseen. Ja jouduin ottamaan joskus särkylääkettä, kun jomotus oli niin kovaa. Eikä ne todellakaan olleet mitään kauniita naamassa.

Mars ihotautilääkärille!

oli noita miniluumutomaatin kokoisia patteja jatkuvasti otsassa ja leuassa, ja diane nova ja se rinnakkaislääke auttoivat mullakin.

Vierailija
11/13 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tuu näppyjä.

Vierailija
12/13 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä näiden kanssa tekee? Olen 36-vuotias ja minulle tulee säännöllisesti naamaan (lähinnä leukaan) ihan hirveitä horror-finnejä. Rumiahan ne ovat, mutta ennen kaikkea kipeitä. Ne eivät "tule pintaan" oma-aloitteisesti, vaan ovat vain uskomattoman kipeäitä paukamia.

Minulla on käytössä Clindoxyliä, joka auttaa jonkin verran. Tetrasykliinille olen allerginen. Onko olemassa jotakin täsmälääkettä sille, jos tunnen, että sellainen kipeä pahkura on tulossa? Ulkonäkö ei ole niin paha ongelma kuin se saamarin kipu ja tykytys, joka on inhottavaa.

Voi kun tämän saisi pysäytettyä jotenkin, ettei tästä tulisi taas sellaista paukamaa, mutta ei taida onnistua.

Hormoonikierukkaa? Mulla tuli siitä tuollaisia poskiin, leukaan ja lopulta selkään j apakaroihin. Kun kierukka otettiin pois ja tilalle laitettiin Diane Nova-pillerit, alkoi ongelma poistua. Kävin vielä 2v sen jälk. kosmetologilla ihon puhdistuksissa. Hormoonikierukka plasi mun psliini-ihon moneksi vuodeksi! Onneksi nykyisin kaikki taas on :)

Vierailija
13/13 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on hormoneissa, eikä elämäntavoissa. Vastasin tuolla aiemmin jo käyttäväni Diane Novaa ja ongelma on poistunut, vaikka käytän viljoja ja sokereita ihan normaalisti.