Päätin kostaa miehelle
sen vihjailut liian läskisestä perseestäni ja kiloistani.Mies tuumasi että syön varmaan liikaa kun en kapene vaikka käyn lapsen kanssa lenkeillä. Olen nyt maanantaista syönyt yhden näkkärin, pari ruokalusikallista ruokaa päivällä ja yhden viilin illalla. On tosi heikko olo. Kahvia olen kyllä juonut 5-6 kupillista/päivä mutta ilman maitoa. Toivottavasti tuloksia tulee että mieskin olisi tyytyväinen. Aion pitää tätä dieettiä yllä niinkauan kuin laihdun ja hän on tyytyväinen tai joudun tiputukseen ja jos joudun niin se on miehen syytä,mutta en aio sanoa sille miksi jouduin, kärsikööt.
Kommentit (30)
Kun vähän noita mallienkin kuvia katsoo. Osa on jo sairaan laihoja, ei todellakaan kaunista katsottavaa.
Mieluummin siinä vaiheessa vähän pyöreä kuin liian laiha.
Normaalipainoinenkaan ei aina ole mikään kaunis.
Minä voin ihan huoletta itsestäni sanoa, etten ole maailman kaunein ihminen vaan tavallisen näköinen suomalainen nainen. En kaunis, mutta en rumakaan.
Ei siis laiha ole automaattisesti kaunis nainen ;)
Imetyksen takia laihduin aivan liikaa.
mutta jos saa ap sanoa niin miehesi on idiootti!
Tätä palstaa lukiessani olen alkanut jopa sääliä laihoja naisia siis todella mallin mitoissa olevia naisia! Nämä naiset näyttävät näköjään vetävän puoleensa täysiä idiootteja jotka rakastavat naisessaan vaan tiettyä bmi lukua!
Siinäpä ukko. Sanoi suoraan toivovansa että minulla olisi "vahvuutta" olla anorektikko joita piti kiihottavina pongottavine luineen. Piti raskaana olevia suunnattoman vastenmielisen näköisinä, oli sitä mieltä että suuri vatsa ei johtunut niinkään lapsesta ( ei ne nyt niiiiin isoja ole) kuin ylenmääräisestä suklaalla mässäilystä. Voi fyysisesti pahoin katsellessaan tv:stä naisten juoksukisoja, kun maaliviivan ylittänyt langanlaiha maraatoonaritar kumartui tasaamaan hengitystään VATSA LUONNOTTOMAN RUMASTI PULLISTUEN. Kertoi minulle selvin sanoin, että kokoni (165/55) sai hänen potenssinsa heikkenemään. Olinhan niin kamala läski että minun panemiseni olisi ollut mahdottomuus. Oli sitä mieltä ettei kokoiseni naisen tulisi painaa 45kg enempää.
Tässä vaiheessa voisi kuvitella herran olevan itse hyvässä kunnossa kun kerran kehtaa esittää vaatimuksiakin. Ehei. Laihaläski, pakeneva hiusraja, huonot hampaat ja sosiaalisesti täysi urpo. Ei sydämen sivistystä mistään muusta sivistyksestä puhumattakaan. Insinööri.
Että jos tämän "kultakimpaleen" olet haaviisi saanut niin myötätuntoinen on puolellasi.
kostat miehellesi näännyttämällä itsesi nälkään ja hankkimalla kofeiinitärinän?
minä ehdotan että hankit itsetunnon kohotusta vaikkapa käymällä säännöllisesti liikkumassa SINUA palkitsevalla tavalla!
kostat miehellesi näännyttämällä itsesi nälkään ja hankkimalla kofeiinitärinän? minä ehdotan että hankit itsetunnon kohotusta vaikkapa käymällä säännöllisesti liikkumassa SINUA palkitsevalla tavalla!
mutta mies on niin vaativa. hänen mielestää ei ole normaalia että raskaus leventää ja että 1.5 vuoden jälkeen ei vielä ole suurinpiirtein mallin mitoissa.
Ekan synnytykse jälkeen olin 2kk synnytyksestä vanhoissa mitoissa, 2. jälkeen 3kk kuluttua ja nyt kolmannella kerralla vaati jo 4 kuukautta.... Ei ole raskauden vaan oman saamattomuuden syy, jos jää "raskauskiloja".
ettei sinun kannata mallinmittoihin yrittää, ne on liian laihoja, jopa jo pahannäköisiä.
Puolitoistaa vuotta palautuminen ei kyllä kestä, vaan ne on nyt sua ne kilot jotka raskauden myötä sait.
Liiku vaan enemmän.
Ekan synnytykse jälkeen olin 2kk synnytyksestä vanhoissa mitoissa, 2. jälkeen 3kk kuluttua ja nyt kolmannella kerralla vaati jo 4 kuukautta.... Ei ole raskauden vaan oman saamattomuuden syy, jos jää "raskauskiloja".
jatkan siis syömälakkoa.....eipä ainakaan pääse sanomaan että syön liikaa ja että minulla ei ole itsekuria. Ehkä voisin vähentää tuota kahvinjuontia ja ottaa laksatiivit käyttöön.
painan nyt kilon vähemmän kuin lauantaina,mutta se ei taida olla todellista laihtumista.
ap
ettei sinun kannata mallinmittoihin yrittää, ne on liian laihoja, jopa jo pahannäköisiä. Puolitoistaa vuotta palautuminen ei kyllä kestä, vaan ne on nyt sua ne kilot jotka raskauden myötä sait. Liiku vaan enemmän.
käyn kaupoilla ja äidin luona kävellen, sanoisin että reilut 15 kilsaa päivittäin.Mutta joo syön varmasti liikaa silloin kun olen kotona.
Lounaan ja päivällisen ja pienen iltapalan. Jos en syö aamupalaa niin syön 3x ruokaa. En syö mitään kroisannteja tai leipiä joten todellakin tarvitsen ne safkat!