Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tuttavalla on kaikki mitä mä haluaisin.

Vierailija
28.11.2012 |

Akateeminen fiksu mies,sai juuri tyttövauvan,iso uusi talo ja itse on maisteri hyvin palkatussa työssä.Mulla ei ole kuin vanha talo,pieni eläke,lapsi ja mies.Pärjätään kun eletään niukasti mutta ei ole halua jatkaa tällaista elämää.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esim.minulla se ei oppimisvaikeuksien takia ole mahdollista.Olen opiskellut tuetusti useasti merkonomin tutkintoa saamatta sitä läpi. Ja kyllä se oli kova paikka 1.5v sitten kun opo,aikuiskoulutussuunnittelija yms sanoivat etten sitä ikinä pääse läpi.Fyysistä ammattia en voi hankkia sairauksien takia.Ja tottakai olen onnellinen lapsesta mutta eipä mulla ole juuri hänelle mitään annettavaa.ap

Vierailija
2/22 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän mulla ole kuin lapsi ja mies ei yhtään mitään muuta.

Anteeksi, mutta EN YMMÄRRÄ. Sinulla on mies ja lapsi (ja ilmeisesti jopa talo), ja olet sitä mieltä, että sinulla ei ole "mitään"?

Aletaan purkaa helposta päästä: minä olen toiveistani huolimatta lapseton. Minun näkökulmastani sinulla on valtava rikkaus ja onni elämässäsi, kun olet saanut lapsen. Jos parisuhteesi on onnellinen, sinulla on myös enemmän kuin monella.

Aina on niitä, joilla menee "paremmin" kuin itsellä. Mutta jokainen elää omaa elämäänsä. Keskity siihen, miten voisit voida mahdollisimman hyvin omassa elämäntilanteessasi. Remontoi sitä vanhaa taloa (pienilläkin summilla voi itse tehden saada aikaan kivaa muutosta - ja jos talo oikeasti on vanha, se kiinnostaa ainakin minua enemmän kuin vastavalmistuneet, joissa usein on ties mitä rakennusvirheitä), laita pihaa, opi nauttimaan kättesi työstä ja muista arjen iloista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä hän anna täällä remonttia tehdä vaikka tarvis olisikin.Jo 6v lupaillut tehdä remonttia mutta eipä ole tehnyt.Ja tottakai yritän tehdä jotain että saisin päiviin sisältöä ja on mukava että meillä on lapsi vaikka sekin oli enemmän mieheni idea kuin minun siis tehdä lapsi.

Vierailija
4/22 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sama aloitus samalta ihmiseltä. Ap:n mies on yrittäjä ja lapsi jo vähän vanhempi. Usko nyt jo viidennen kerran, ei tänne valittaminen auta mitään.

Vierailija
5/22 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa varmaan kamalalta tämä elämäni näin kuvailtuna:

-mies

-2 lasta

-matalapalkkainen työ

-ei korkeakoulutusta

-vanha remonttia kaipaava talo

-paljon velkaa

-rahat riittää tuskin mihinkään

-ja monta tuttavaa, joilla on uusi hieno talo yms.

Mutta näenkin asian aivan toisella tavalla:

+ Minulla on IHANA mies, joka välittää perheestään

+2 IHANAA maailman ihaninta lasta!

+oma koti, jota saa laittaa ihan omaan tahtiin sitten, kun taas on varaa! Katto päänpäällä ja oma piha.

+Tarpeeksi haasteellinen työ, josta pidän.

+Luottamus siihen, että rahahuolista selvitään, kun miehen kanssa puhalletaan yhteen hiileen, eikä riidellä rahasta.

+En vertaa omaa elämäntilannettani kenenkään muun elämään

+En ole kateellinen kenellekkään vaan onnellinen siitä mitä meillä ON. Enkä keskitä ajatteluani siihen mitä minulla EI ole.

Rakas ap, onnellisuus lähtee omasta ajattelusta ja asenteista. Ole tyytyväinen siitä mitä sinulla jo nyt ON. Yritä nähdä lasisi puoliksi täynnä, ei puoliksi tyhjänä niin voit olla onnellinen.

Vierailija
6/22 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen siitä mitä sinulla on. Et voi tietää mitä kaikkea on tuon kulissin takana. Vaikka olisikin ihan onnellinen perhe niin eipähän se tee sinua onnettomaksi vaan tuo vertaileminen muihin.Arvosta itseäsi ja omaa elämääsi.

Vierailija
7/22 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen siitä mitä sinulla on. Et voi tietää mitä kaikkea on tuon kulissin takana. Vaikka olisikin ihan onnellinen perhe niin eipähän se tee sinua onnettomaksi vaan tuo vertaileminen muihin.Arvosta itseäsi ja omaa elämääsi.

eihän mulla ole kuin lapsi ja mies ei yhtään mitään muuta.

Vierailija
8/22 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 lasta, mies, velkanen omakotitalo ja matalapalkkanen työ jossa YT:t päällä..

Ennen mulla oli 1 lapsi, kurja vuokrakämppä ja matalapalkkanen työ.

Tähän nykyiseen tilanteeseen olen enemmän kuin tyytyväinen kun vertaa entiseen. Mua rakastetaan, mä rakastan mun perhettä ja arkea meillä on terveytemme, mitä muuta elämältä pitäs saada. Kuitenkin reissataan, on ystäviä, käydään perheen kanssa uimassa tms. Tietysti jos lotossa voittais niin sitten vois haluta jotain muutakin mutta miksi kurotella korkeuksiin eikä elä tässä ja nyt. Elämä voi romahtaa yhtenä kauniina päivänä vaikka onnettomuuden kautta. Miksi et voisi nauttia perheestäsi. Monilla on asiat vielä kurjemmin..

Vierailija
9/22 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olisin minäkin halunnut töihin ja elämään normaalia taloudellisesti leveämpää elämää.

Vierailija
10/22 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelin vielä yli kolmekymppisenä jääväni monesta asiasta osattomaksi.

- monta lasta

- puoliso

- omakotitalo

- ikioma piha ja puutarha

- koulutus ja ammatti, jolla löytää töitä

Rahaa on aina liian vähän, talo kaipaa remonttia, perheenjäsenillä sairauksia... Mutta kaikkea ei voi saada. Aina on jollakin asiat paremmin, aina on myös heitä, joilla asiat on huonommin.

Vierailija
11/22 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä mun elämästä on jäänyt mielestäni liikaa puuttumaan.

Vierailija
12/22 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan kaivattu lapsi, puoliso ja jopa koti? Jos elinaikaa olisi jäljellä alle vuosi?

Vierailija
13/22 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan kaivattu lapsi, puoliso ja jopa koti? Jos elinaikaa olisi jäljellä alle vuosi?

eli en kauhistuisi jos olisin sinkku ja olisin helpottunut jos ei tarvitsisi enää pitkään elää sillä nämä sairauteni rajoittavat niin paljon elämää ja muutenkin jo ns. kaikki on nähty.Olen kerinnyt 20v eläkkeellä olen aikana harrastamaan,matkustelemaan ja tekemään vaikka mitä.

Vierailija
14/22 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanan ankeasti. Psykomammalla huonoakin huonompi päivä?

Vierailija
15/22 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuus voi olla jotain ihan muuta..

Kerronpa itsestäni, et vaikka olis talo ja kouluttautunut mies ja kaunis lapsi, voi olla totuus jotain aivan toista kuin muut olettavat..

On tässä itsellekin tullut shokkina et miehen omaisuus on ulosmitattu, hän kärsii mielenterveysongelmista, valehtelee koko ajan, ja nyt on edessä talon myynti ja avioero.. Joten..

Ole onnellinen siitä mitä sinulla on.

Vierailija
16/22 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lapsi ja velkainen talo. Olen onnellinen!

Toisten kadehtiminen on turhaa, koska koskaan et voi tietää mitä siellä neljän seinän sisällä tapahtuu. Ei se ole kuitenkaan niin auvoista miltä se näyttää.

Vierailija
17/22 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon onnellisempi 3 lapsen yh:na kuin olin naimisissa ollessa maisterimiehen kanssa isossa talossa. Mies petti, valehteli ja huijasi ja ymmärsin sen vasta monen vuoden jälkeen...onni ei tule ulkoisista asioista, se tulee sisäisenä kokemuksena.

Vierailija
18/22 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä ukkos ja hanki tilalle rikas ja akateeminen. Sillä sun kaverein miehellä on varmaan kaltaisiaan kavereita, ota niistä joku. Ehkä sitten pääset sinne uuteen taloon. Tai kouluta ittesi maisteriksi, sähän olet eläkkeellä niin sullahan on aikaa?

Vierailija
19/22 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos opiskelee itselleen monen vuoden ajan kunnon ammatin, niin elämä vain saattaa olla parempaa ja onnellisempaa??

Vierailija
20/22 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

talosi, lapsesi ja miehesi, kaipaisitko sitä kaikkea takaisin?

Ajattelisitko ne menetettyäsi, että sinulla oli kaikki mitä halusit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi