Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sanooko miehesi kropastasi hyvää huonoa vai eikö sano mitään?

Vierailija
28.11.2012 |

Mitä kehuu/ moittii? Kehutteko tai sanotteko huonoja puolia miehellenne hänen kropastaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä asiasta keskustelemme paljonkin. Liikumme molemmat mieheni kanssa kovasti, jopa tavoitteellisesti. Itse käyn salilla ja erilaisilla ryhmäliikuntatunneilla. Olenkin nyt 3 lapsen äitinä paremmassa kunnossa kuin ennen lapsia. Kyllä mieheni tästä positiivista palautetta antaa. Kommenetit on humoristisia ja vähän niinkuin " ohi mennen " ilmaistuja.

Itse en voi olla ihastelematta salilla treenaavan mieheni kiinteitä pakaroita tai kasvavia hauiksia.

Vierailija
2/11 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet päällä tai pois - usein laittaa vielä sms tai sp viestinkin päivällä töihin missä kertoo miten hyvän näköinen olin. Lienee turhaa mainita että suhteemme on erinomaisen kiihkeä vielä 17 vuoden jälkeenkin....:D

Samoin minä kehun miestäni niistä asioista mitkä on hänen parhaita puoliaan, ei pelkästään ulkonäöllisiä (masu on vähän miinus mutta maailman seksikkäin peppu ja upeat sääret taas WAU) vaan myös sitä mitä hän tekee minun ja perheen vuoksi päivittäin. Ja kiusoittelen myös viestein välillä, tiedän että nauttii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että pitää timmimmästä vartalosta kuin omani on, vaikkei ikinä ole tätä sanonut. Olen kuitenkin valloittanut miehen hurmaavalla ja helpolla luonteellani sekä jäätävällä huumorillani, joten kai se sitten antaa anteeksi allit ja sellut... ;) Enkä nyt kuitenkaan mikään kovin paksu ole, BMI normaalin ylärajalla, mutta en kuitenkaan mieheni ihannevartalo, eikä siinä mitään. Kyllä se silti silittelee ja koskettelee mielellään ja muutoin kehuu ulkonäköäni ja rakastaa niin maan pirusti.

Olen sitäpaitsi alkanut hiljattain kunnonkohotuskampanjan, enkä vähiten miellyttääkseni enemmän miehen silmää, mutta ei kai se väärin ole. Totta kai itsekin nautin tuloksista, kun kiinteydyn ja kunto kasvaa.

Itse kehun miehen vartaloa kyllä hyvin usein, sattuu olemaan juuri miun maun mukkaan. :)

Paitsi joo, kyllä se toisinaan jotain kivaa sanoo esim. rinnoista, jotka ei ihan pienet ole.

Vierailija
4/11 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä asiasta keskustelemme paljonkin. Liikumme molemmat mieheni kanssa kovasti, jopa tavoitteellisesti. Itse käyn salilla ja erilaisilla ryhmäliikuntatunneilla. Olenkin nyt 3 lapsen äitinä paremmassa kunnossa kuin ennen lapsia. Kyllä mieheni tästä positiivista palautetta antaa. Kommenetit on humoristisia ja vähän niinkuin " ohi mennen " ilmaistuja. Itse en voi olla ihastelematta salilla treenaavan mieheni kiinteitä pakaroita tai kasvavia hauiksia.

naisena epäonnistunut paska joka ei välitä puolisostaan tai edes itsestään.En todellakaan ole paremmassa kunnossa kuin ennen lapsia. Yritän kyllä sen minkä jaksan,mutta jaksaminen,aika ja terveys tulee monesti esteeksi.

Mies yrittää kehua ja kannustaa,mutta vitut siitä kun senhän on pakko kun se on aviomies. Ei sitä voi ottaa tosissaan. Se kehuisi vaikka olisin 50kg painavampi.Ei se mitään älyä.

Vierailija
5/11 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kovin hiljainen mies

Tosin alkuaikoinamme teki selväksi, että exänsä oli poikkeuksellisen kaunis nainen, jolla täydellinen vartalo ja jota miehet ihailivat ja kehuivat häntä niin hyvännäköisen naisen pokaamisesta

Miehinen ajattelu on minulle mysteeri

Vierailija
6/11 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole kyllä mitään syytäkään. Painan 80 kiloa, selluliittia, läskiä, lättäpersettä, persjalkaisuutta jne. Ei tässä oikeasti ole paljoa kehumista ja jos kehuisi niiin en uskoisi, koska tiedän totuuden.

Vierailija
7/11 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienet rinnat ja mies on kyllä antanut ymmärtää, että se ei ole hyvä asia. Rakastellessa ei ota koskaan paitaa pois päältäni tai koskettele rintojani. Lisäksi saan kuulla vähän väliä siitä, kenellä elokuvakaunottarella tai julkkiksella on mahtavat tissit. Jännä juttu, ennen kuin tapasin nykyisen mieheni, en ollut ollenkaan epävarma ulkonäöstäni ja ihailevaa miesseuraa riitti. Mutta tässä suhteessa olen oppinut pitämään itseäni rumana :(

Vierailija
8/11 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienet rinnat ja mies on kyllä antanut ymmärtää, että se ei ole hyvä asia. Rakastellessa ei ota koskaan paitaa pois päältäni tai koskettele rintojani. Lisäksi saan kuulla vähän väliä siitä, kenellä elokuvakaunottarella tai julkkiksella on mahtavat tissit. Jännä juttu, ennen kuin tapasin nykyisen mieheni, en ollut ollenkaan epävarma ulkonäöstäni ja ihailevaa miesseuraa riitti. Mutta tässä suhteessa olen oppinut pitämään itseäni rumana :(

mulla on huonot perägeenit ja sattumoisin istumatyö.Liikun kyllä ainakin viitenä päivänä viikossa ja pyöräilen työmatkat 8km, mutta peppu pysyy löysänä,roikkuu. Mies alussa sanoi että se on ihan ok,mutta: eikoskaan halua rakastella takaapäin,ei koskaan nykyään sano pepusta mitään, paitsi viikko sitten sanoi että oho,sun peppu on vähän pyöristynyt,onkohan tanssi auttanut.

Vierailija
9/11 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli samanlainen; muisti aina sivulauseessa kehua vaaleita, pitkiä ruotsalaistyyppisiä isotissisiä naisia (minä silloin pieni, siro punapää). Eron jälkeen yllätys olikin melkoinen kun meni yhteen vanhemman, tumman, minua lyhyemmän ja tanakamman naisen kanssa. Vitutti kun oli ihan turhaan tuhonnut mun itsetuntoni!

Onneksi tuo on korjaantunut nykyisen ihanan mieheni ansiosta;D

3

Vierailija
10/11 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin yleisestikin ottaen ulkonäköäni, enkä minä ruma olekaan. Joskin en kaikista hoikin nainen maailmassa.

Ja minä kehun häntä kovasti ja syystä. Mies on laihduttanut 25 kiloa vuoden aikana. Tosin en koskaan moittinut häntä vaikka olikin vähän isompikokoinen, siitä myös muistutan häntä, että minulle hän on rakas, näytti vaaka mitä vaan.

Ja laihduttamisen lisäksi on muutenkin toooodella hyvännäköinen mies :)

Vierailija
11/11 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää sanoo ehkä kerran-kolme vuodessa.. Mä sanon huonoa, siis että ei saa enää lihota, ja kehun ehkä kerran kuukaudessa siis ulkonäköä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme