Joululahja pulma KIIREELLINEN
Olen 13 vuotias tyttö ja minun pitäisi hankkia äidilleni joululahja itselläni ei ole rahaa isä ei anna ja äidiltä en kehtaa pyytää onko teillä vinkkejä
Kommentit (4)
että ostaisit äidille lahjan? Eikä silti anna?
Komppaan edellistä, jos äitikään ei ymmärrä sulle antaa lahjoja varten rahaa, niin ehkä se ei edes ajattele odottaa sulta sellaista.
Sä voisit hyvin vaikka askarrella tai neuloa tai jotain. Kai sä niihin tarvikkeisiin saat rahaa.
Teet vaikka jonkun korun, avaimenperän tai jotain.
Lupaa vaikka pestä äidin auto neljä kertaa tulevana vuonna.
Tai lupaa tuoda aamiainen sänkyyn (tilaus paria päivää ennen).
Katso läpi perheenne valokuvia. Tulosta kivoimmat ja askartele niistä ja nätistä papereista yms. taulu.
Tai anna hemmottelulahjakortti. Valmistat äidille vaahtokylvyn, kynttilänvalossa ja taustalla kaunista musiikkia. Samalla tuot jotain herkkua ja teet kasvonaamion (ruokakaapin sisällöstä syntyviä kasvonaamioreseptejä löydät netistä) ja vaikka manikyyrin hienoine lakkauksineen.
Jos olet kirjallisesti lahjakas, kirjoita runo tai pieni joulutarina.
Tai sitten voit kirjoittaa teidän perheen viime vuoden sattumuksista netissä jutun. Liitä siihen sopivia kuvia, tulosta ja laita kansioon.
äitisikään ei tajua antaa rahaa, niin älä osta mitään. Ei äitisi voi sinua siitä ainakaan syyttää. Tai sitten keksit itse jonkun "ilmaisen" lahjan, esim. leivot jotain. Jos kotona on leivonta aineita.