Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö päiväkotiin kurahousut, onko takki ihan must? Mielipiteitä?

Vierailija
27.11.2012 |

Olen hankkimassa seuraavaa kokoa sadevaatteita ja mietin, että kurahousut on meillä paljon enemmän käytössä kuin takki. Jos on goretex-haalari, jossa huppu, niin eikös ne kurahousut riittäisi, jos siis on tosi märkä keli.

Pähkäilee.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toki harvemmin käyttöä kuin kurahousuilla, mutta päiväkodissa ulkoillaan, oli sää millainen tahansa. Jos sataa kaatamalla vettä, on paljon kivempi kuivattaa ulkoilun jälkeen sadetakkia, joka ehtii kuivua, kuin paksua haalaria, joka saattaa jäädä nahkeaksi sitten seuraavan ulkoilun jo alkaessa.

Osta yhtä kokoa isompi sadetakki, niin se käy pidempään. Eikä sadetakissa niin haittaa, vaikka se olisi vähän liian iso, jos hihansuissa kuitenkin on resorit.

Vierailija
2/4 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goretex-haalari ei välttämättä ehdi kuivua ajoissa aamu-ulkoilusta, joten laittavat sadetakin päälle.

Itse olen säästänyt sadevaatteissa siten, että olen hypännyt useamman koon yli kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalarimallin housut ja kosteussuojattu haalari on hyvä setti päiväkotiin. Housut on kyllä pakko olla lisäksi, vaikka miten vedenpitävä puku. On saatava huuhdottua kurat ja mudat pois pari kertaa päivässä.

Vierailija
4/4 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aamuvuoro tuumailee asiasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan