Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita, jotka voivat saada useita orgasmeja peräkkäin? (naisista kysymys)

Vierailija
27.11.2012 |

Olen lukenut hämmästyneenä naisten kirjoituksia, joissa ne kertoo etteivät pysty saamaan orgasmeja. Mä olen pystynyt saamaan niitä lapsesta saakka! Löysin oman klitorikseni jo alle 10-vuotiaana suihkussa ja vedellä sitä tyydyttelin. Myöhemmin miesten kanssa olen nauttinut myös emätinorgasmeista. Orgasmi on yksi elämän suurista nautinnosita! En kyllä tajua miksi harrastaisin sekisä ilman orgasmia. En ole niin hyvä ihminen, että jaksaisin ekrta toisensa perään nussia miestäni ilman omaa orgasmia. Pystyn saamaan monta orgasmia session aikana kun mieheni saa sen yhden. Siihen meidän puuhailut yleensä sitten loppuu. Joo. Ajatuksia, kommentoitavaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee putkeen 2-3, jos vaan mies kestää. Itsekseni ennätys on 12 kpl, jonka jälkeen kyllästyin. Yleensä eka voimakas, toinen laimea ja pikainen, kolmas taas voimakas jne.

Vierailija
2/8 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se nyt niin harvinaista ole, paitsi ehkä aivan nuorilla naisilla. Itse aloin saada tuplaorgasmeja noin 30-vuotiaana, triploja ja sitä enemmän lähes 40-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niitä orgasmeja satelee. Saan ainakin kerran joka yhdynnässä, yleensä jos pidempään kestää niin kahdesti. Enimmillään olen saanut kuusi peräkkäin. Silloin meinas tulla jo itku. Se kuusi orgasmia tuli analliyhdynnässä, joka harvinaisempaa herkkua.

Vierailija
4/8 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskin kiva oppia saamaan myös seksin aikana useampi,vinkkejä miten?

Vierailija
5/8 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa anaaliyhdynnäs orgasmei. Mä saan.

Vierailija
6/8 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saan jopa 5-6 jos mies jaksaa, ja ilman klitoriskosketusta ne tulee. Olen treenannut lantionpohjaa tosi ahkeraan ja tunnollisesti. Voisko johtua tästä?

Vierailija
7/8 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä luulen, että naisten pitäs nähdä vähän enenmmän vaivaa jos halajaa orgasmeja. Itsetutkiskelu ois hyvä juttu. Pitää vähän kokeilla paikkoja mikä tuntuu hyvältä, kokeilla eri asentoja, löytää varsinkin oma klitoris jne.

Vierailija
8/8 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole kyllä tainnut saada kolmea enempää. Yleensä kaksi. Ja nämä eivät ole siis klitoris orgasmeja. Niitäkin kyllä saan.

Synnytyksen jälkeen, orgasmin olen saanut herkemmin.