Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Xeplion-lääkitystä kenelläkään muulla?

Vierailija
27.11.2012 |

Mitä olette tykänneet? Minulla ainakin tehoaa tosi hyvin eikä sivuvaikutuksiakaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa miten se auttaa, mutta ei haittavaikutuksia ainakaan. Ehkä tunne purkaukset paremmin hallinnassa joita on ollut joskus kun ollut akuutti psykoosi vaihe. Näin minulla.

Vierailija
2/13 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis lääke! 1 pistos maksaa 450 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xeplion on kamala ja huono lääke. Minulle tuli haittavaikutuksena mm. pakkoliikkeitä, kouristeluja, kokoajan oli ihan zombi olo ja prolaktiini arvot nousivat paljon.

Vierailija
4/13 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee myös xeplion. Olen ollut todella tyytyväinen siihen. Haittavaikutuksia ei oikeastaan ole ollut , paitsi kauhea väsymys. Xeplion on hyvä lääke.

Vierailija
5/13 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xeplion-pistos aloitettu noin 3 viikkoa sitten. Lääkärin mukaan (tulee minulle piikittää koko elämän ajan). Minulla on ollut toistuvasti psykoosijaksoja. Xeplionista en osaa sanoa vielä juuta, enkä jaata. Ainakin psykoosit ovat lieventyneet huomattavasti. Ajoittain kuntosalilla koen huimausta. Minua lääke ei väsytä, mutta varmennusta asiasta en voi taata, koska minulla menee muitakin lääkkeitä, jotka ovat rauhoittavia ja täten väsyttävät. Mitään akuuttia sivuoiretta en ole xeplionista huomannut. Olen 28-vuotias Mieshenkilö.

Vierailija
6/13 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla syljen eritys on lisääntynyt huomattavasti ja heräilen keskellä yötä joka yö 3 kertaa vähintään ja varmaan just tämän takia väsyttää. muuten en osaa paljoa pahaa sanoa harhat on poistuneet jo pitkälle. Mutta vaihtaisin toiseen haittavaikutoksettomaan lääkkeeseen kunhan saisi lääkärin samalle linjalle se kun tuntuu olevan tuputtamassa tätä lääkettä pidemmäksi aikaa ellei koko loppuelämäksi mikä kauhistuttaa ajatuksena.

Vierailija
7/13 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ketä kiinnostaa:)

https://www.madinamerica.com/

Vierailija
8/13 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit haluaa ehdottomasti mulle tämän lääkkeen, väkisin, eikä mitään muuta vastalahjaksi kuin eläke. Nostan käytännössä ilmaiseksi teidät hovinarkkareiksi kutsutut suosta.

Vierailija
9/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aloitettu xeplion kesällä, toimii hyvin, ainut haittavaikutus epäsäännölliset kuukautiset. En vaihtaisi toiseen.

Vierailija
10/13 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulle aloitetaan 3kk tauon jälkeen xeplion uudestaan. Edellisessä aloituksessa sain flunssan oireita mutta en muista tuliko ensimmäisen vai toisen pistoksen jälkeen. Saa nähdä tuleeko taas. Tällä hetkellä syön risperidonia 2mg mutta sen teho on riittämätön ja lääkäri haluaa aloittaa xeplionin uudestaan. Xeplion ei aiheuttanut minulle sivuvaikutuksia. Ainoa miinus oli prolaktaani hormonin nousu mutta sekään ei noussut paljoa ja laski lopulta alemmas. Viikon päästä sitten 100mg pistos. Tänään 150mg. Ylläpito annos on minulla 75mg. Odotan tyytyväisenä injektioiden vaikutusta. Loppuu turha höyryäminen kun saan kunnon lääkkeen.

Vierailija
11/13 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni toimimaton lääke. Piikitettiin yli vuosi 2018-19.  Aiheutti 10 kilon painon nousun, maitovuotoa rinnoista sekä kuukautiset jäivät vuodeksi pois. On hyvin yksilöllistä mikä lääke kenellekin käy.

Vierailija
12/13 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen vaihtamaan Trevictaan. Se on samaa ainetta kuin Xeplion mutta joutuu käymään piikillä vaan 3kk välein. Olen käyttänyt nyt 4 vuotta ja on hyvin pitänyt psykoosit ja maniat poissa. Jatkuvaa masennusta on ja vaikeuksia tuottaa puhetta. Noiden kanssa pystyn elämään, pääasia ettei ole psykoosissa sairaalassa tämän tästä. 

Vierailija
13/13 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin Xeplionia kolme ja puli vuotta. Kuukautiset on jääneet pois. Mutta kaikki psykoottiset oireet lähtivät. Nyt olen siirtynyt Trevictaan ja kysyin lääkevaihdosta koska ei ole kuukautisia. Puheen tuottaminen on joskus puuromaista, mutta lähes normaalia. Haittapuolena myös korkea hinta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi