Tulin justiinsa Rismasta.
Rillimakkarat oli tarjouksessa. Katselin uutta golizipaitaa itselleni mutta ostinkin sitten vaan uudet fliissikerrastot lapsille. Sitten ei enään rahat riittäneet.
Kommentit (12)
yks rillattu roileri, säilykerokanoffia ja Rinkon CD alennuskorista, Rismasta tiätty. Ei me käydä missään Sitimarketissa sentään!
kotiin kattomaan liikaottelua.
Uutisissa taitaa olla vaan siitä Kaasan tilanteesta.
yks rillattu roileri, säilykerokanoffia ja Rinkon CD alennuskorista, Rismasta tiätty. Ei me käydä missään Sitimarketissa sentään!
Ja sit kotiin kattomaan liikaottelua.
Sittarista saa sentään lussapisteitä. Ja kananpojan vileesuikaleet oli lussakortilla tarjouksessa.
Ja sit kotiin kattomaan liikaottelua.
ennen reenejä.
Kuusi vuotta sitten tehty aloitus.
Hölmöjä laitella tänne vanhoja aloituksia, mutta eihän täällä olekaan muita kuin hölmöjä, minä mukaan lukien.
Aloitus on kylläkin 8 vuotta vanha, joten todellakin hölmöjä tallukoita ootte kaikki.
Mieki käyn nykyjään vaan Rismasa. Ko siä on parahimmat nisut.
Siellä ol panaanit ja lementtiinit tarjooksessa, kiloramma ol vuan yhenksänkytäviis senttijä. Suotatinpussija kahtelin vuan en löötännä.
Vuan arvatkeepa mitä? Ukko peejakas meenas että ostaa minulle semmosen tilton vae mitä vipraattorija ne on ne jotka pärisöö. Minä sanoen että elä tokkiisa veekkonen, sinähä jiät kohta ihan hyövyttömäks jos semmosia ruppeet joolulahjaks kahtelemmaan. Jätti se sen sitten siihen, vuan meenas tuo kuitenniisa jottaen pesijaalija, jottaen semmostahan tuo kutjael. Suahan nähä.