Minua tympäsee töissäkäyvien äitien jatkuva valitus siitä, että
kuinka väsyttää ja on kiire ja ei ole miehen kanssa aikaa ja elämä on yhtä helvettiä.
Fb.ssä saa lukea jatkuvasti, kuinka työäidit on väsyneitä ja uupuneita ja inhoavat työpaikkaa.
Jääkää hoitovapaalle, jos se elämä on niin kurjaa.
T. lapseton työkaverinne
ps. niitä lapsia ei ole pakko tehdä, joten älkää koko ajan valittako työpaikalla ja halutko heinäkuuta lomakuukaudeksi ja jouluja vapaaksi yms. lapsenteko on vapaa valinta
Kommentit (23)
Työäidit nousi puihin kun heitä arvosteltiin. Silti ovat jokaisessa ketjussa haukkumassa kotiäitejä. Buahahaa
Mun työpaikalla kyllä kovimpia valittajia ovat lapsettomat ja ne, joilla omat lapset on jo aikuisia, eikä lapsenlapsia (hoitovastuuta tätä kautta) vielä ole..heillä on niin kiire, ei ole ehtinyt saati jaksanut siivota, illat on liian lyhyitä, väsyttää kun illan elokuvakin piti katsoa, ruoassa on liikaa suolaa, ulkona liian pimeetä...
Ja uskotteko, kovin näiden valitusten esittäjä on lapseton, keski-ikäinen mies! Naimisissa on, mutta ei lapsia. Elämä on niin kiireistä ja rankkaa. Heillä ei kummallakaan ole edes harrastuksia, jotka veisivät siitä arki-illasta aikaa kotitöiltä tai lepäämiseltä...
Näitä valituksia kuunnellessa olen päättänyt, että en kyllä töissä valita sanallakaan kiirettä, väsymystä tai muuta. Itse olen osani valinnut ja elän nyt niitä ruuhkavuosia. Joskus helpottaa, ja toivon, että en silloinkaan liity tähän valittajien kuoroon!
itsekeskeinen kakara.