Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua tympäsee töissäkäyvien äitien jatkuva valitus siitä, että

Vierailija
27.11.2012 |

kuinka väsyttää ja on kiire ja ei ole miehen kanssa aikaa ja elämä on yhtä helvettiä.

Fb.ssä saa lukea jatkuvasti, kuinka työäidit on väsyneitä ja uupuneita ja inhoavat työpaikkaa.

Jääkää hoitovapaalle, jos se elämä on niin kurjaa.

T. lapseton työkaverinne

ps. niitä lapsia ei ole pakko tehdä, joten älkää koko ajan valittako työpaikalla ja halutko heinäkuuta lomakuukaudeksi ja jouluja vapaaksi yms. lapsenteko on vapaa valinta

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja moni tulee kotiin kaupassa käynnin jälkeen vasta n. klo. 18. Sen jälkeen tekevät ruuat ja pientä taloushommaa. Millon nämä valittajat näkevät lapsiaan ja viettävät oikeasti aikaa heidän kanssaan? Oma napa aina tärkein ja haluttais vain laatuaikaa puolisonsa kanssa.

Vierailija
2/23 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö työssäkäyvät isät valita? Kehotatko heitä jäämään hoitovapaalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä sinä valita, kun joudut olemaan juhannusaattona töissä tai et saakaan vapuksi vapaata. Tai että maanantaina väsyttää vkolopun biletys.

Terveisiä hoitovapaalta

Vierailija
4/23 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittaisesta hoitovapaasta on vähän apua, mutta kiireisiähän nuo illat ovat varsinkin kun lapset ovat siinä iässä että on jo harrastuksia. Sen ikäisillä lapsilla on myös tiettyihin aikoihin joulu-, talvi- ja kesälomat, ja jonkun niistä pitää huolehtia silloinkin. Olen tietysti ikuisesti kiitollinen, jos käytät joulun välipäivien vapaasi lasteni kaitsemiseen!

Vierailija
5/23 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös tässä elämässä saa purkaa pahaa oloaan ihan mistä vaan? Jos väsyttää, jokin ketuttaa tms.

Tuskin tässä kukaan sen takia haluaa lapsettomaksi jäädä että elämä voi hetkittäin olla rankkaakin. Itse en ainakaan kolmen lapsen äitinä antaisi päivääkään pois vaikka joskus kerronkin ihan avoimesti että väsyttää. Ei kai se sinulta pois ole jos joku purkaa paineitaan?

Kumma juttu kun kaikesta muusta on lupa valittaa mutta tästä asiasta ei. Heti on lapsettomat kiljumassa :D

Vierailija
6/23 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iänikuinen valitus meidän työpaikalla. Täällä 25 naista eikä kukaan valita niin paljon kuin lapseton 50v yli nainen jonka elämässä ei ole muuta kuin se työ ja katkeruus.

Jatkuvasti keksivät valituksen aihetta mistän vaan.Joko se on vääränlainen kahvimerkki tai sitten se että muillakin on kesälomaa kuin vain heillä! Hirveätä kuunneltavaa!

t. 3 lapsen äiti

Vierailija
7/23 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kotitöistä. Naiset sen sijaan rutisevat koko ajan.

Vierailija
8/23 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan johtuis siitä että edelleen kantavat vähemmän sitä vastuuta ja ylipäänsä tekevät siellä kotona paljon vähemmän kuin naiset!!!

Eipä ole syytä valittaa jos saa nukkua yönsä kun taas se työssä käyvä vaimo herää öisin lohduttamaan lasta.

t. tuttavien perheitä seurannut

Vierailija
9/23 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ajattelen mitä tahansa tuttavaperhettä niin kyllähän se niin menee että päävastuu arjen pyörityksestä on työssä käyvällä naisella. Nainen on se joka herää öisin, hoitaa lasten asiat, siivoaa kodin jne...mies osallistuu kun huvittaa ja "ehtii".

Vierailija
10/23 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotitöistä tai lastenhoidosta. En kyllä muista ihan heti, että semmoiseen olisin koskaan törmännyt. Ja mulla on suurinosa kavereista miehiä.

Jos miehet valittaa, niin se on duunista tai sitten krapulasta ja pilden puutteesta.

Naiset sen sijaan valittaa kaikesta mistä vaan keksivät valittaa.

Mä olen aika leipiintynyt turhanpäiväisistä valittajiin.

Jos syöpäsairaatkaan valita, niin miksi helvetissä sitten pitää natkuttaa jostain säästä, jolle kukaan ei voi mitään?

Vierailija
11/23 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on ihanaa ja työnteko ja kotityöt myös. Lapseni ovat ihania ja tekevät myös kotitöitä. Miestä muutti onneksi pois pari vuotta sitten joten mikään ei vituta.

Vierailija
12/23 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän ovat juuri niitä jotka valittavat HETI kun pitää tehdä jotain kotona tai lasten kanssa!

Tai siis moni mies mun mies onneksi ei!

Vierailija
13/23 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meitä työssäkäyviä äitejä oikeasti rasita, kunhan valitetaan. Mulla ainakin elämä hymyilee, lapsille riittää hyvin aikaa ja he ovat onnellisia ja tasapainoisia eivätkä minkään tympääntyneen pirttihirmun piinaamia ihmisraunioita, rahaa tulee, ja lisäksi voin arvostaa itseäni muunakin kuin keittiörättinä.

Vierailija
14/23 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valita. Mun kokemuksen mukaan on paljon miehiä jotka itkevät heti kun pitää lasta viedä nukkumaan kun tulee futispeli telkkarista tai hirveä poru jos pitää mukula viedä leikkipuistoon sillä välin mun vaimo pesee lattioita!

Vierailija
15/23 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtä lastemme kanssa kotona ja myös nyt kun olen taas työelämässä. Rankkaa toki on kun on kolme lasta, työt ja lasten harrastukset. Pienimmäinen vasta 3v mutta enpä ole koskaan katunut valintojani. Valitan joskus kuten kuka tahansa ihminen. By the way meidän työpaikalla lapsettomat narisevat jos jonkinlaisista asioista :D

Vierailija
16/23 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten moni mies herää öisin lasten takia? miten moni mies kantaa vastuun kotihoidosta läheskään samoissa määrin kuin naiset? Miten moni mies ilman kehoitusta hoitaa lapset eikä läjähdä perseelleen sohvalle iltaisin katsomaan telkkaria?

Vierailija
17/23 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotitöistä tai lastenhoidosta. En kyllä muista ihan heti, että semmoiseen olisin koskaan törmännyt. Ja mulla on suurinosa kavereista miehiä. Jos miehet valittaa, niin se on duunista tai sitten krapulasta ja pilden puutteesta. Naiset sen sijaan valittaa kaikesta mistä vaan keksivät valittaa. Mä olen aika leipiintynyt turhanpäiväisistä valittajiin. Jos syöpäsairaatkaan valita, niin miksi helvetissä sitten pitää natkuttaa jostain säästä, jolle kukaan ei voi mitään?

Eihän heiltä kukaan niiden tekemistä edellytä. Paitsi se nalkuttava vaimo. Miehet valittavat nalkuttavasta vaimosta..

Vierailija
18/23 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule kuiva 55v lapseton kalkkuna joka narisee katkeruuttaan naisille joilla on lapsia :D

Vierailija
19/23 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ei tarvitse valittaa kotitöistä.

Vierailija - 27.11.12 02:35 (ID 15974520)

Eihän heiltä kukaan niiden tekemistä edellytä. Paitsi se nalkuttava vaimo. Miehet valittavat nalkuttavasta vaimosta..

Vierailija
20/23 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osallistumista lasten kasvatukseen? Minä ainakin oletan mutta onneksi mieheni ei ole luuseri vaan tajuaa oman vastuunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi